achteraf inbouw leer

Voor alles wat aan de binnenkant zit
the_menace

Re: achteraf inbouw leer

Berichtdoor the_menace » 06 mar 2019, 18:15

Dat klopt van die budgetten, maar een paar jaar geleden was er de 14% gekte hier, en dan kom je er achter hoe zuunig den hollander eigenlijk best is.

En of het er achteraf ingebouwd is of niet, goed moet het sowieso zijn.
Ken die bijtelling gekte. Al vind ik het gewoon lekker dat die bijtelling laag is. Vandaar heb ik mijn huidige leasecontract van mijn Leon ook een jaar laten doortrekken tot in dit jaar. Dan houdt het echt op helaas... :(
Goed om te lezen, dat we het eens zijn over 'quality of service'. 8-)
Groeten, Dennis

Huidig: Seat Leon ST 1.6d, Alorblauw, handbak 6 versnellingen.
Verwacht: Peugeot 5008 1.2 TechAllure, Emerald Crystal, 8 traps automaat.

MTN

Berichtdoor MTN » 14 mar 2019, 22:29

update ..hierbij een update.
vorige keer had de verkoper contact met de manager van DKS over de gang van zaken gehad. de dag later kreeg ik een doorgestuurd email van de manager, daarin schreef hij "Kan jij <naam van de verkoper> aub vandaag nog bellen. Geef aan dat we nieuwe delen bestellen maar dat klant zeer kritisch is"

toen ik dat bericht las,was ik heel erg boos. hoezo klant zeer kritisch is, Ik heb het email naar de verkoper doorgestuurd en aangeven dat ik niet meer met DKS willen praten en vanaf nu alles via Peugeot gaat.
een dag later kreeg ik een email van de manager van DKS, hij had z'n excuses aangeboden. hij gaf het aan dat hij niet zo bedoeld was. en aangeven dat beide stoelen van de twee zitsrij voor mij gaat herstellen + plus een vervang vervoer (dit heeft verkoper voor me geregeld)

afspraak staat voor vandaag gepland en mijn auto netjes bij de dealer afgeleverd. ze zouden bij bellen wanneer ze klaar zijn, na 16:00 uur nog steeds niet gehoord. onderweg naar huis even bij de dealer langs rijden. kreeg te horen dat monteur van DKS nog niet langs kan komen omdat hij nog bezig met andere klus die zwaaar tegen valt maar monteur zal vandaag gaan oplossen en ik kan mijn auto voor 9 uur bij de dealer ophalen.
ik ben net terug gekomen bij de dealer. had gehoopt dat alles netjes opgelost wordt maar nee ..aan de rechterkant heeft de monteur weer niet goed afgewerkt (zie bijlage). vergelijking tussen de linkerstoel en rechterstoel, de linkerstoel ziet er veel beter uit.
rechts.jpg
links.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

The Sarge
Moderator

Berichtdoor The Sarge » 15 mar 2019, 11:14

OMG.......wat een prutsers. Ik zou persoonlijk bij de dealer aangeven dat het verdere herstel elders zal moeten plaatsvinden en dat de tijd die jij er persoonlijk in stopt gecompenseerd moet worden.

Dit kan toch niet. Als je op dit resultaat niet kritisch mag zijn weet ik het ook niet meer. Ook dat mailtje......zegt iets over het bedrijf. Weet niet eens dat ze iets doorsturen waar jij in de CC staat.
De andere klus loopt uit waardoor jij weer een dag langer moet wachten.

Ik zou dit vanaf nu alleen nog heel zakelijk benaderen en Peugeot(dealer) aansprakelijk stellen voor dit probleem en de reeds geboden (pruts) oplossingen. Ook dat ze jou kostbare tijd verdoen

the_menace

Berichtdoor the_menace » 15 mar 2019, 17:35

Hoop echt dat het snel voor jou wordt opgelost met inderdaad wel een compensatie vanuit Peugeot.
Het is aan hen hoe zij dit (zakelijk) afwikkelen met DKS. Dat is aan hen.

Ik hou mijn hart vast... :cry:
Al hoop ik dat jouw claim voor de andere klanten wel resulteren in een goede montage/afwerking.
Dank voor het volharden in dit gedoe ook al snap ik dat je er wel echt klaar mee bent. Zeker na zulke e-mails. :shock:
Groeten, Dennis

Huidig: Seat Leon ST 1.6d, Alorblauw, handbak 6 versnellingen.
Verwacht: Peugeot 5008 1.2 TechAllure, Emerald Crystal, 8 traps automaat.

MTN

Berichtdoor MTN » 15 mar 2019, 23:52

over het email, ik staat in de cc maar de verkoper niet.

en dit is het stukje waar de manager van DKS exuses biedt.

Het was mijn bedoeling om <<naam van verkoper>> ook in CC mee te nemen. Ik had in de mail opgenomen dat “klant zeer kritisch is” om aan te geven dat er een perfecte oplossing moet worden geboden. Nu ik dit terug lees begrijp ik dat dit ook anders geïnterpreteerd kan worden, ik had dit anders moeten formuleren. Ik begrijp dat het op u ook anders is overgekomen, daarvoor bied ik mij excuses aan.

heeft iemand toevallig een auto met achter inbouw leer? hoe ziet het eruit bij jullie?

Cornelus

Berichtdoor Cornelus » 17 mar 2019, 13:33

Bijgaand wat achteraf inbouw foto's ter vergelijk.
Zwart leer is niet makkelijk te fotograferen, maar goed het gaat om het vergelijk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
5008 1.2 THP 130PK
Kleur Gris Artense, Keyless entry, Electr. kofferdeksel, Electrische. Comfort Stoelen en achteraf Leder met GT stiksel, Focal, 3d nav DAB+,draadloos lader.19 LM.

MTN

Berichtdoor MTN » 18 mar 2019, 13:00

Hoi Cornelus,

bedankt voor de foto's. als ik je foto zie, vind ik dat hij ook niet netjes afgewerkt heeft. zo te zien kunnen ze niet beter dan dat.

gr.MTN

HJvL

Berichtdoor HJvL » 18 mar 2019, 14:56

Je kunt als referentie ook hun eigen website bekijken:
http://www.dk-schweizer.nl/showroomeuro ... ugeot.aspx

En de plaatjes op de peugeot website:
https://www.peugeot.nl/peugeot-blue-lease-zakelijk/

Terug naar “Interieur (5008-II)”