ipod

Alles over de radio en eventuele navigatie
P-Jorre

ipod

Berichtdoor P-Jorre » 10 okt 2017, 14:11

blijf een beetje (veel) gefrustreerd ivm het gebruik van de ipod en het audiosysteem van deze peugeot

het afspelen is een "ramp" (oké, geen wereldramp maar LIFE is MUSIC en MUSIC IS LIFE voor mij): ik zet altijd de shuffle-mode aan van al mijn liedjes (+/- 15.000) en dat gaat een tijdje goed (soms een paar uur, soms een paar dagen). Maar als de auto opnieuw start dan begint hij na een tijdje terug met het allereerste liedje en moet je allerlei toeren uithalen om het ergens anders te laten starten. En dan nog komen dezelfde liedjes te dikwijls terug om normaal te zijn (dus geen echte shufflemode). Eerste keer dat ik dat probleem tegen kom en het is nu de derde of vierde wagen die ik gebruik met die ipod.

Ik DENK dat het een beetje te vergelijken is met dat probleem van die contacten in de gsm, dat telkens opnieuw de database heropgebouwd wordt (of zoiets).

ook de weergave op het scherm (artiest + titeltrack) gaat niet goed

Heb een paar usb-sticks liggen in de wagen met minder liedjes op en dat lijkt beter te gaan.

Dus de volgende test die ik ga doen: usb stick van 128 gb naar fat32 proberen over te zetten, 15.000 liedjes er op zwieren en dan zien of dat beter werkt dan mijn trouwe, geliefkoosde, allermooiste, nummer 1 ipod.

hopelijk vind ik een oplossing want anders hou ik het geen 5-tal jaar vol met mijn anderszins fantastische 5008

allez, dat lucht al een beetje op door mijn frustraties hier neer te pennen
5008 GT Line

P-Jorre

Re: ipod

Berichtdoor P-Jorre » 11 okt 2017, 11:07

ik bots op de limieten van het peugeotsysteem (max 5000 liedjes op usbstick, etc)

enigste mogelijkheid is om mirrorlink of carplay te gebruiken volgens mij samen met een compatible smartphone
en zo te werken via het systeem van de smartphone ipv peugeot
5008 GT Line

B767-300ER
Beheerder

Berichtdoor B767-300ER » 11 okt 2017, 19:03

Of gewoon via Bluetooth streamen.
Groeten Niels

Rijdt in: 3008 GT-Line 1.2 THP 130PK kleur Noir Perla Nera
Exterieur: Aluminum Dakrails, Panoramadak
Interieur: 230V (+draadloos), Leder Nappa Mistral, Pack Focal
Pack: Premium (Elektrische Kofferdeksel, DAB+, Keyless Entry)

P-Jorre

Berichtdoor P-Jorre » 13 okt 2017, 13:45

ben nu inderdaad met bluetooth begonnen en dat gaat voorlopig goed/vlot (wel geen albumicoontjes te zien maar soit)

dit weekend (of later) test ik carplay en mirrorlink

maar misschien komt er eens een goeie update voor het audiosysteem (jammer dat we nooit de "changelog" krijgen van de updates)
5008 GT Line

Terug naar “Radio/navigatie (5008)”