Google Assistant

Aanwezig in de 208, 2008 en 308 (2017-heden) en in de 208-II, 3008-II, 5008-II en 508-II (Allen)
Hfr

Google Assistant

Berichtdoor Hfr » 11 jun 2019, 16:31

vandaag eens geprobeerd of ik google assistant aan de praat kreeg in de wagen
dus 2 sec drukken op de spraaktoets en google komt eraan; ik stel een vraag en krijg een antwoord; alles prima in orde
tot dan ; na het antwoord blijft het systeem blijkbaar hangen, in die zin dat je terug op de spraaktoets moet drukken om er uit te geraken
probeer je nadien terug krijg je de melding "de spraakherkenning is niet beschikbaar"
na herstarten van systeem kun je terug eenmalig een commando geven
Iemand al ervaring mee

mvg

B767-300ER
Beheerder

Re: Google Assistant

Berichtdoor B767-300ER » 11 jun 2019, 18:06

vandaag eens geprobeerd of ik google assistant aan de praat kreeg in de wagen
dus 2 sec drukken op de spraaktoets en google komt eraan; ik stel een vraag en krijg een antwoord; alles prima in orde
tot dan ; na het antwoord blijft het systeem blijkbaar hangen, in die zin dat je terug op de spraaktoets moet drukken om er uit te geraken
probeer je nadien terug krijg je de melding "de spraakherkenning is niet beschikbaar"
na herstarten van systeem kun je terug eenmalig een commando geven
Iemand al ervaring mee

mvg
Bedoel je de spraakassistent van de wagen of bedoel je google assistent van je mobiele telefoon? Via Carplay/Android Auto oid?
De spraakassistent kan je inderdaad aan en uit zetten en meerdere commando's geven/vragen, de google assistent ken ik niet
Groeten Niels

3008 GT-Line 1.2 THP 130PK
Kleur Noir Perla Nera, Aluminum Dakrails, Panoramadak, Keyless entry, Electr. kofferdeksel, Leder Nappa Mistral, Focal, DAB+, 220V + lader

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Mail: Peugeot at xs4all punt enel

Hfr

Berichtdoor Hfr » 11 jun 2019, 22:41

gaat wel degelijk over google assistant op Android telefoon
wanneer je gsm via BT is gekoppeld en je drukt de spraaktoets 2 of 3 sec in kun je gebruik maken van Google Assistant (tenminste als je dat geactiveerd hebt op je gsm); je zegt dan "hello google" en dan kun je een vraag stellen ; bv welk weer wordt het vandaag of indien je via Android auto google maps hebt opgezet kun je via voice navigeren

B767-300ER
Beheerder

Berichtdoor B767-300ER » 12 jun 2019, 05:15

Ik wou even zeker weten of je het over google assistent of de gewone spraak assistent had, just to be sure. Sommige mensen verwarren dat soort termen wel eens en dan zou ik een heel verhaal typen voor niets.

Bedankt voor de uitleg, Ik snap hoe google assistent werkt :mrgreen: ik heb er echter geen ervaring mee dus kan je in dit geval niet helpen.
Groeten Niels

3008 GT-Line 1.2 THP 130PK
Kleur Noir Perla Nera, Aluminum Dakrails, Panoramadak, Keyless entry, Electr. kofferdeksel, Leder Nappa Mistral, Focal, DAB+, 220V + lader

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Mail: Peugeot at xs4all punt enel

Terug naar “Multimedia systeem (NAC) met TomTom Navigatie en touchscreen”