Synchronisatie werkt na 3d niet meer

Voor alle vragen omtrent de Peugeot App
Free2be
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2019, 11:56

Re: Synchronisatie werkt na 3d niet meer

Berichtdoor Free2be » 29 okt 2019, 12:11

Gisteren nog maar eens gecontroleerd of de verbinding er wel is, de bluetooth van m'n Iphone staat in verbinding met de Peugeot, muziek speelt af die op m'n Iphone staat, dus beiden vinden elkaar via bluetooth. Maar er wordt geen ritten registratie opgenomen..Ik heb dit eerder al bij Peugeot online gemeld, maar na 'n paar weken komen ze met een formele email melding, dat ik de hele zooi maar opnieuw moest installeren. :oops:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht aan de PEUGEOT Klantenservice waarin u aangeef dat niet alle ritten worden geregistreerd in uw MyPeugeot app. Onderstaand vindt u een stappenplan om de connectie tussen uw voertuig en de MyPeugeot-toepassing te herstellen.
1. Schakel de motor van uw voertuig uit.
2. Als u tevens de MyDS- of MyCitroën-toepassingen op uw telefoon gebruikt, moet u deze toepassingen geforceerd stoppen.
3. Start de MyPeugeot-toepassing.
4. Selecteer uw voertuig (als u er meerdere hebt geregistreerd) waarvan de toepassing de ritgegevens niet ontvangt.
5. Start de motor van uw voertuig.
6. Koppel de Bluetooth-verbinding tussen uw scherm en uw smartphone los
7. Ga naar je smartphone-instellingen en klik vervolgens op applicaties.
8. Selecteer de MyPeugeot-toepassing.
9. ‘Force Stop’ de MyPeugeot-toepassing.
10. Start de MyPeugeot-toepassing opnieuw op uw smartphone.
11. Selecteer het voertuig (als u er meerdere hebt geregistreerd) waarvan de applicatie geen ritgegevens ontvangt.
12. Herstel de Bluetooth-verbinding (verwijder het vinkje bij 'Mobiele gegevens delen' van uw smartphone).
13. U ontvangt een melding 'Verbonden voertuig' op uw smartphone. Daarna kunt u een rit maken om te testen of de toepassing weer functioneert.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij altijd voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

Kristoff BOCKX
Medewerker Klantenservice

Gebruikersavatar
B767-300ER
Beheerder
Berichten: 6425
Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31

Re: Synchronisatie werkt na 3d niet meer

Berichtdoor B767-300ER » 29 okt 2019, 12:21

Beetje soortgelijk wat hier staat :

viewtopic.php?f=277&t=8079
Groeten Niels

3008 GT-Line 1.2 THP 130PK (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Mail: Peugeot at xs4all punt enel

Free2be
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2019, 11:56

Re: Synchronisatie werkt na 3d niet meer

Berichtdoor Free2be » 29 okt 2019, 13:02

Alle stappen weer eens opnieuw uitgevoerd. De vorige ritgegevens heb ik via email geëxporteerd, maar in de opnieuw geïnstalleerde app is het niet mogelijk om deze opnieuw te importeren..

Oplossing gevonden, je dient vanuit je email het bestand te exporteren en te kiezen voor My Peugeot App.. Aan duidelijkheid ontbreekt het natuurlijk! :mrgreen:

Gebruikersavatar
B767-300ER
Beheerder
Berichten: 6425
Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31

Re: Synchronisatie werkt na 3d niet meer

Berichtdoor B767-300ER » 29 okt 2019, 14:57

Zie stap 13 van mijn stappenplan ;)
Groeten Niels

3008 GT-Line 1.2 THP 130PK (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Mail: Peugeot at xs4all punt enel


Terug naar “De Peugeot APP”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast