Op zoek naar auto-radio voor Peugeot 207

Alles over de radio en navigatie voor de 207
Noobzlolol

Op zoek naar auto-radio voor Peugeot 207

Berichtdoor Noobzlolol » 30 sep 2018, 16:14

Hoi!

Sinds enkele weken hebben mijn vrouw en ik een Peugeot 207 in ons bezit. Deze heeft de bekende RD4 auto-radio waar we net niets mee kunnen.
Ik zou graag mijn RD4 radio vervangen voor een radio met USB, Bluetooth en een AUX-ingang. Daarbij zou ik graag gebruik willen blijven maken van de stuurbediening van de radio, en zou het fijn zijn als ik de verbruiksgegevens en dergelijke op het schermpje in de middenconsole kan blijven zien en aan kan blijven sturen.

Extra fijn zou het zijn als het systeem ondersteuning zou hebben voor Android Auto, maar ik kan er ook mee leven als dat niet het geval is! Een achteruitrijcamera en een fijne subwoofer zouden als laatste nog kleine wensen zijn. Het mag allemaal best wel wat kosten ;).

Op het forum wordt overal verwezen naar Gentry, maar om een of andere reden lukt het versturen van een persoonlijk bericht mij niet! Is er een manier hoe ik met Gentry in contact kan komen? Of is er iemand die me op weg kan helpen, om te beginnen met een 'boodschappenlijstje': welke radio, bekabeling & subwoofer heb ik nodig en eventueel welke camera?

Hartelijke groet,

Edward

Doornekamp33

Re: Op zoek naar auto-radio voor Peugeot 207

Berichtdoor Doornekamp33 » 30 sep 2018, 16:47

PB kon je pas verzenden na een X aantal berichten, (dacht 5) dus effe een paar extra berichtjes plaatsen en je kan Gentry een PB sturen.
Groet Peter

B767-300ER
Beheerder

Berichtdoor B767-300ER » 30 sep 2018, 17:51

PB versturen kan al na het plaatsen van 1 bericht (voorstelronde) dus vraag me af wat er niet werkt dan..
Waar loop je tegenaan met het sturen van een PM?

Gentry is overigens niet heel vaak op het forum aanwezig.
Groeten Niels

3008 GT-Line 1.2 THP 130PK
Kleur Noir Perla Nera, Aluminum Dakrails, Panoramadak, Keyless entry, Electr. kofferdeksel, Leder Nappa Mistral, Focal, DAB+, 220V + lader

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Mail: Peugeot at xs4all punt enel

Noobzlolol

Berichtdoor Noobzlolol » 30 sep 2018, 18:26

PB versturen kan al na het plaatsen van 1 bericht (voorstelronde) dus vraag me af wat er niet werkt dan..
Waar loop je tegenaan met het sturen van een PM?

Gentry is overigens niet heel vaak op het forum aanwezig.
Het bericht blijft in m'n "Postvak Uit" staan, in plaats van dat hij in de map "Verzonden" terecht komt. ;)

B767-300ER
Beheerder

Berichtdoor B767-300ER » 30 sep 2018, 18:49

Das geen probleem. Dat is normaal.
Staat pas bij verzonden als de ontvanger (in dit geval Gentry) hem heeft gelezen. Tot die tijd bij PostvakUit.
Groeten Niels

3008 GT-Line 1.2 THP 130PK
Kleur Noir Perla Nera, Aluminum Dakrails, Panoramadak, Keyless entry, Electr. kofferdeksel, Leder Nappa Mistral, Focal, DAB+, 220V + lader

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Mail: Peugeot at xs4all punt enel

Terug naar “Radio/navigatie (207)”