Niks mooiers als vroeg weg gaan en de hele weg voor jezelf hebben in zijn 6 CC aan en gaan

Op welke site heb je deze velgen gevonden en hoe heb contact met ze gekregen?Uiteindelijk nog contact gekregen met Alfa Pneus betreft de wielen.
Gisterenavond een fuck itmomentje 4:30 uur uit bed gegaan om 5:00 de GTi in te stappen om richting parijs te gaan op mijn vrije dag dan maar 30 euro tol en wat benzine ( ik heb gewoon 1 op 15,9 gehaald gemiddeld traject en ja gewoon max snelheid + 5/10 )
![]()
Vanochtend iets over 9 als eerste klant voor de deur en werd direct geholpen door een Engels pratende monteur JIPIE! het is een bandenzaak met een hele grote vooraad PSA wielen, Alfa pneus koopt ze daar op.
wielen werden er ondertussen erbij gezocht door een andere collega.
Stuk voor stuk van stof ontdaan en nog een keer op het balanceer apparaat gegooid kaarsrecht en geen onbalans ik blij.
Wel een kleine schade kunnen ontdekken maar niks noemenswaardigs. Banden zijn ook nog helemaal nieuw Michelin Super sport
Kortom de schade neem ik voor lief voor -50% van de normale aanschafwaarde.
naafkapjes de krijgen ze er blijkbaar niet bijmaar gelukkig hadden ze een hele bak zilveren
dus even zwarte bestellen
En nu wachten op de nieuwe 208 GTi!
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast