Dakdragers voor panoramadak

Voor alles wat aan de buitenkant zit
Plaats reactie
alen

Dakdragers voor panoramadak

Bericht door alen »

Hallo,

Ik heb binnenkort dakdragers nodig ivm vakantie maar weet niet precies welke ik nodig heb ivm vaste panoramadak van mijn 5008. Ik heb dus geen rails maar vaste bevestigingspunten op dak + panoramadak. Waar moet ik op letten?
Peugeot 5008 1.6 Vti
Gibberish

Re: Dakdragers voor panoramadak

Bericht door Gibberish »

Voor de versie zonder daklijst heb je type 9616X3 nodig. Voor de versie met daklijst type 9616X6. Bij de laatste zitten wat extra blokjes die in de daklijst gemonteerd worden. De dragers zelf zijn volgens mij ook anders als van type 9616X3. Wel of geen panoramadak doet er volgens mij niet toe. Wel of geen daklijst is wat het verschil maakt.
Peugeot 5008 Allure 1.6 e-THP 165 EAT6, Gris Shark
alen

Bericht door alen »

Bedankt voor de informatie. Nu nog uitvinden hoe ik ze op Marktplaats kan herkennen. Ik ga ervanuit dat de onderdeel nummer ergens op de dakdragers vermeld staat.
Peugeot 5008 1.6 Vti
Gibberish

Bericht door Gibberish »

Ik heb zelf onlangs dakdragers gekocht vanaf MP. Ik moest de set voor de auto met daklijst hebben, vandaar dat ik toen ook tegen dit probleem aanliep. Op de foto's en uit de omschrijving is het vaak niet duidelijk om welke set het gaat. Het beste kun je de verkoper dan een bericht sturen om te vragen of de set voor een 5008 met of zonder daklijst is. Grote kans dat deze nog wel weet of zijn (vorige) auto daklijsten had.
Peugeot 5008 Allure 1.6 e-THP 165 EAT6, Gris Shark
Plaats reactie

Terug naar “Exterieur (5008-I)”