Stuur RCZ

Voor alles wat aan de binnenkant zit
Plaats reactie
frankmeijer

Stuur RCZ

Bericht door frankmeijer »

Goeiemiddag!

Het is misschien een gekke vraag, maar is het mogelijk om een stuurwiel vanuit een nieuwe 208 over te zetten in een RCZ?
Ik vind die kleine stuurtjes uit die 208'jes zo fijn sturen, maar heb geen idee of dit mogelijk is.

Alvast bedankt! :)
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Stuur RCZ

Bericht door Peugeot-5008 »

Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee.

Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
frankmeijer

Peugeot-5008 schreef: 25 jun 2022, 12:29 Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee.

Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast.
Oh sorry heb die regels helemaal niet gezien, zal dat straks even doen! :D
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

Stuur past wel
Of de airbag van de 208 ook werkt in de rcz kom je pas achter als je m nodig hebt :mrgreen:
Knopjes op het stuur hebben geen aansluitmogelijkheid on de rcz en zichtbaarheid va n de tellers is misschien ook een dingetje

De rcz r heeft een kleiner stuur, met zelfde airbag.
Misschien is dat een optie als je die op de kop kunt tikken.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
frankmeijer

De knopjes op het stuur vind ik opzich niet zo'n probleem dat dat niet werkt. De zichtbaarheid van de tellers zat ik inderdaad ook al aan te denken.

Hmm, dat is nog wel een goeie tip, is kijken of ik daar wat over kan vinden thnx! :)
Plaats reactie

Terug naar “Interieur (RCZ)”