App sync zet sfeerverlichting aan

Voor alles wat aan de binnenkant zit
Plaats reactie
Entoen

App sync zet sfeerverlichting aan

Bericht door Entoen »

In eerste instantie zag ik de sfeerverlichting branden, terwijl ik de auto al enige op slot had staan en er niet in de buurt was. In o.a. dit topic: viewtopic.php?f=169&t=10703 wordt dit ook gemeld, maar uiteindelijk als producteigenschap afgedaan.

Dit gedrag van de auto is echter reproduceerbaar. Wanneer ik de app synchroniseer, gaat de sfeerverlichting branden en ook de dodehoekindicatoren in de spiegels lichten kort op. Na enige tijd gaat de sfeerverlichting uit. Ik vermoed dat de app zelf ook af en toe 'synct' en de sfeerverlichting daardoor min of meer willekeurig gaat branden. Is dit door iemand anders te reproduceren?

De noodzaak ontgaat mij en kan het ook niet als producteigenschap waarderen. Mijn auto staat aan de straat geparkeerd en hoeft wat mij betreft niet op deze manier aandacht te vragen van willekeurige voorbijgangers.
Knipsel123456.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
3008 GT HYbrid 225PK 1.6 EAT8
Peugeot-5008
Beheerder

Re: App sync zet sfeerverlichting aan

Bericht door Peugeot-5008 »

De app synct niet uit zichzelf. Dit doe je enkel zelf vanuit de app. Duurt ook even tot de verbinding tot stand komt. De auto moet dan even uit zogenoemde ruststand komen. Het dashboard ligt daarbij ook kort op, (electronica moet opgestart worden om de data uit te lezen) en gaat daarna direct weer uit.
Met andere woorden, alleen als jij de app gebruikt on te syncen doet hij dat, niet uitzichzelf.

Volgens mij had de gebruiker die jij aanhaalt geen hybride of e- variant maar weet ff niet zeker. Kan zo snel het betreffende bericht niet vinden
3008 Bluelease GT HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Lucyfer

Bericht door Lucyfer »

Bij Citroen doe auto dat niet bij de synchronisatie maar bij AC op afstand aanzetten.
e-C4 Shine
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Maar een Citroën is dan ook geen Peugeot 3008. :mrgreen:
3008 Bluelease GT HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Doornekamp33

Bericht door Doornekamp33 »

Maar wel een stellantis product.
Groet Peter
Plaats reactie

Terug naar “Interieur (3008-II)”