storing parkeerhulpsysteem 5008

Voor alle techniek die niet onder de motorkap zit
Plaats reactie
Pieter1952

storing parkeerhulpsysteem 5008

Bericht door Pieter1952 »

Het parkeerhulp-systeem van mijn Peugeot 5008 1,2 allure (2016) geeft regelmatig een storingsmelding. Soms gebeurt dit bij het afremmen voor een bocht of kruising. Peugeotgarage meldt na uitlezen een kapotte sensor linksvoor. Bij het vervangen hiervan blijkt opeens de spanning van het rechterremlicht te zijn weggevallen. Dit is inmiddels gerepareerd. De parkeersensor is blijkbaar nog wel oké maar de storing blijft. Bij een nieuwe poging om de storing op te lossen werd mij verteld dat het probleem in de elektronica zit en dat een onderdeel van € 550,00 moet worden vervangen.
Het parkeerhulpsysteem werkt af en toe wel normaal en dan valt het opeens weer in storing. Iemand bekend met dit probleem ?
Peugeot-5008
Beheerder

Re: storing parkeerhulpsysteem 5008

Bericht door Peugeot-5008 »

Klinkt als een kabelbreuk oid

Ik heb je topic even verplaatst.

Overigens Leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je de forumregels ook nog even willen volgen en je voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je wagen (uitvoering, motorisatie, luxeniveau). Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu en in de toekomst. Dank je wel alvast.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
Plaats reactie

Terug naar “Technisch (5008-II)”