Ik heb een versterker en speakers laten inbouwen. Op hun advies voor ground zero speakers gekozen.
Vond het geluid ontzettend erg tegen vallen (deze kon ik niet van te voren beluisteren) hun vervolg advies, ze moeten inwerken ze gaan beter klinken.
Ok, maand verder, ze gaan beter klinken maar nog steeds 'ugh' slecht, vervolgens gaat er ook nog eens 1 kapot....
Volgens hun heb ik hem opgeblazen, maar heb hun advies opgevolgd. Mhm...
Ik denk eerder aan een fabriekssfout als ik eerlijk ben, want normaal gaan de tweeters als eerste. Die werken prima, en dr andere kant is de speaker ook prima
Nu ga ik alsnog de audison apk 165 laten inbouwen, zoals ik origineel gedacht had, dit zonder extra kosten.
Omdat hun speaker advies erg slecht geluid is naar mijn mening, en ik met de audison wel goed geluid krijg
Door mijn hoge volume gebruik wel risico dat deze ook kapot gaan

Hun advies was daarom de hertz sv 165. (heeft inderdaad hoger rms en piek W)
Alleen draag ik dan alsnog op voor de kosten voor speaker en inbouw, plus wacht tijd want ze moeten eerst besteld worden.
Ik ga niet weken met 1 werkende speaker rijden. Dus dan maar mijn originele plan aanhouden
En geen idee waarom die niet eerder geadviseerd werden, ik was extreem duidleijk dat ik hoog volume gebruik.