Dan toch even wat plus en min punten bespreken na de eerste 10.000km
Het verbruik na de eerste 10.000km is 7,6 ltr/100 (had dit toch wat minder verwacht)
Aan het begin wel nog op winterbanden gereden (bij mijn vorige 308 scheelde dit echt aanzienlijk) en toch zo'n 1250 kilometer hiervan met een aanhanger erachter gereden.
Eigenlijk heb ik bijzonder weinig op aan te merken en bevalt me gewoon helemaal top.
Het probleem met de stoelverwarming heb ik een tijdje niet meer gehad en gaat tot nu toe helemaal goed
Toch mis ik heeeeeel soms een station als ik bijvoorbeeld spullen moet ophalen of weg moet brengen merk toch dat deze 3008 daar onhandiger mee is.
Maar ach die enkele keer gooi ik er nu vaker een aanhanger achter om wat weg te brengen, blijft de auto weer netter binnenin

Pluspunten
-Algemeen interieur helemaal top
-LED koplampen
Minpunten
-Automatische achterklep icm trekhaak zoals eerder vermeld op alle mogelijkheden blijft dit zwaar irritant, nu wel als ik er echt bij moet haal ik de stekker eruit maar blijf dit toch een piep oplossing vinden.
-Mat van de bestuurder slijt echt giga snel dit had ik ook al bij de 308 maar heb het idee dat die bij deze auto nog sneller slijt.
Natuurlijk werk ik in de bouw en heb ik geregeld werkschoenen aan in de auto maar mijn inziens moeten deze er tegen kunnen.
Ga toch eens kijken naar een alternatief maar vind die rubber matten echt afschuwelijk, die gaan er echt niet komen mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag
Bij deze nog een aantal foto's