Navigatie
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 15 aug 2020, 17:26
Navigatie
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om van ‘ buitenaf’ de navigatie in te stellen via bijvoorbeeld IPad of IPhone?
Dan niet via carplay, maar via de navigatie modules van Peugeot zelf
Dan niet via carplay, maar via de navigatie modules van Peugeot zelf
508 SW Blu Lease GT-line
308 SW Blue Lease Premuim Pack
308 SW Blue Lease Executive
508 SW Blue Lease Executive
307 SW Premium break
205 Generation
405 SR
308 SW Blue Lease Premuim Pack
308 SW Blue Lease Executive
508 SW Blue Lease Executive
307 SW Premium break
205 Generation
405 SR
- Abe504
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 dec 2020, 19:31
Re: Navigatie
Hoi Erik,Erik1967 schreef:Heeft iemand een idee of het mogelijk is om van ‘ buitenaf’ de navigatie in te stellen via bijvoorbeeld IPad of IPhone?
Dan niet via carplay, maar via de navigatie modules van Peugeot zelf
Bij mijn 508 doe ik dat via de Peugeot app. Van hier uit kan je, via de knop “Bereid mijn reis voor” de ingevoerde bestemming naar je auto sturen. Werkt perfect.
Groet, Abe
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 05 nov 2015, 23:53
Re: Navigatie
Ik gebruik dat ook af en toe. Ik heb wel mijn radio op Wave 4 draaien, ik weet niet of dat uitmaakt?
Op mijn iPhone vraagt de peugeot app steeds toestemming om verbinding te maken met Bluetooth. Het nadeel is dan dat de route pas wordt verzonden wanneer ik die verbinding heb toegestaan en als de peugeot app is opgestart. De laatste blijft soms hangen bij het logo.
Maar voor de rest ideaal!
Op mijn iPhone vraagt de peugeot app steeds toestemming om verbinding te maken met Bluetooth. Het nadeel is dan dat de route pas wordt verzonden wanneer ik die verbinding heb toegestaan en als de peugeot app is opgestart. De laatste blijft soms hangen bij het logo.
Maar voor de rest ideaal!
- Peugeot-5008
- Beheerder
- Berichten: 9258
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31
Re: Navigatie
Dat maakt zeker uit, is alleen beschikbaar op Wave4.
Maar alle 508 II rijden op Wave3 (eerste versies) en Wave4 latere versies). Wave3 kan je updaten naar Wave4, aangezien Wave3 niet meer wordt ondersteund.
Maar alle 508 II rijden op Wave3 (eerste versies) en Wave4 latere versies). Wave3 kan je updaten naar Wave4, aangezien Wave3 niet meer wordt ondersteund.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 15 aug 2020, 17:26
Re: Navigatie
Heel veel dank!
508 SW Blu Lease GT-line
308 SW Blue Lease Premuim Pack
308 SW Blue Lease Executive
508 SW Blue Lease Executive
307 SW Premium break
205 Generation
405 SR
308 SW Blue Lease Premuim Pack
308 SW Blue Lease Executive
508 SW Blue Lease Executive
307 SW Premium break
205 Generation
405 SR
- Abe504
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 dec 2020, 19:31
Re: Navigatie
Mijn 508 is ook voorzien van wave 4. Bleef bij mij ook steeds vaker hangen bij het logo. Alleen wegklikken en opnieuw opstarten helpt dan. Daarna werkte het via de app opwarmen van de auto niet meer en ook het laden van de hybride accu was niet meer zichtbaar. Nu vraagt hij iedere keer om de pincode om vervolgens aan te geven dat deze verkeerd is. Resetten geeft ook niks, hij geeft aan dat de toegestuurde code is elke keer fout is.sjaakmans schreef:Ik gebruik dat ook af en toe. Ik heb wel mijn radio op Wave 4 draaien, ik weet niet of dat uitmaakt?
Op mijn iPhone vraagt de peugeot app steeds toestemming om verbinding te maken met Bluetooth. Het nadeel is dan dat de route pas wordt verzonden wanneer ik die verbinding heb toegestaan en als de peugeot app is opgestart. De laatste blijft soms hangen bij het logo.
Maar voor de rest ideaal!
Vandaag bezoekje aan de dealer gebracht maar die weet ook nog geen oplossing. Hij gaat zich er in verdiepen.
Misschien dat iemand hier op het forum een oplossing weet.
- Peugeot-5008
- Beheerder
- Berichten: 9258
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31
Re: Navigatie
App de-installeren, telefoon uit en vervolgens weer aanzetten en de app opnieuw installeren en opnieuw inloggen.
De pincode van de app ken ik dan weer niet. Ik ken alleen gebruikersnaam en wachtwoord. Wellicht omdat jij een hybride hebt dat de app dan voorzien is van een pincode?
Mij komt het in ieder geval niet bekend voor.
De pincode van de app ken ik dan weer niet. Ik ken alleen gebruikersnaam en wachtwoord. Wellicht omdat jij een hybride hebt dat de app dan voorzien is van een pincode?
Mij komt het in ieder geval niet bekend voor.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
- Abe504
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 dec 2020, 19:31
Re: Navigatie
De app verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en app weer geïnstalleerd. Helaas geen verbetering, hij blijft om de pincode zeuren welke niet werkt en niet te resetten is.Peugeot-5008 schreef:App de-installeren, telefoon uit en vervolgens weer aanzetten en de app opnieuw installeren en opnieuw inloggen.
De pincode van de app ken ik dan weer niet. Ik ken alleen gebruikersnaam en wachtwoord. Wellicht omdat jij een hybride hebt dat de app dan voorzien is van een pincode?
Mij komt het in ieder geval niet bekend voor.

- rick
- Moderator
- Berichten: 8185
- Lid geworden op: 15 feb 2014, 09:40
Re: Navigatie
Ik ga er van uit dat je dit zelf al gevonden had:
https://peugeot.my-customerportal.com/p ... uage=nl_BE
Hoe kunt u zich abonneren op de e-Remote Control en deze activeren?
De e-Remote Control Service vereist een veilige identificatie voor de herkenning van de gebruiker. Om de service te verkrijgen moet u deze stappen volgen (let op: als er al een contract op uw voertuig bestaat, wordt dit verwijderd):
1. Download de MyPeugeot app en maak uw account aan
2. Voer uw VIN in - Kies e-Remote Control in de lijst met beschikbare diensten
3. Abonneer u op de dienst in de Peugeot services store website. Het zal u aan het einde van het abonnement doorverwijzen naar MyPeugeot voor de volgende stappen.
4. De activering in de auto afronden met uw sleutel in 3 stappen:
Registreer een vertrouwd telefoonnummer
Registreer een Smart Device en maak een pincode aan
Ga naar uw voertuig met uw Smart Device en uw sleutel, start de Bluetooth®-verbinding en druk op de startknop.
5. Na het automatisch downloaden en installeren van de firmware in uw voertuig, indien nodig, kunt u de e-Remote Control gebruiken.
https://peugeot.my-customerportal.com/p ... uage=nl_BE
Hoe kunt u zich abonneren op de e-Remote Control en deze activeren?
De e-Remote Control Service vereist een veilige identificatie voor de herkenning van de gebruiker. Om de service te verkrijgen moet u deze stappen volgen (let op: als er al een contract op uw voertuig bestaat, wordt dit verwijderd):
1. Download de MyPeugeot app en maak uw account aan
2. Voer uw VIN in - Kies e-Remote Control in de lijst met beschikbare diensten
3. Abonneer u op de dienst in de Peugeot services store website. Het zal u aan het einde van het abonnement doorverwijzen naar MyPeugeot voor de volgende stappen.
4. De activering in de auto afronden met uw sleutel in 3 stappen:
Registreer een vertrouwd telefoonnummer
Registreer een Smart Device en maak een pincode aan
Ga naar uw voertuig met uw Smart Device en uw sleutel, start de Bluetooth®-verbinding en druk op de startknop.
5. Na het automatisch downloaden en installeren van de firmware in uw voertuig, indien nodig, kunt u de e-Remote Control gebruiken.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
- Abe504
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 dec 2020, 19:31
Re: Navigatie
Bedankt voor de tip. Deze stappen heb ik inderdaad al doorlopen.
De eerste maand werkte alles ook prima maar langzaam maar zeker werd alles trager en vervolgens vielen bepaalde onderdelen uit.
De eerste maand werkte alles ook prima maar langzaam maar zeker werd alles trager en vervolgens vielen bepaalde onderdelen uit.
- rick
- Moderator
- Berichten: 8185
- Lid geworden op: 15 feb 2014, 09:40
Re: Navigatie
en ipv reset van het systeem, even helemaal terug naar de fabrieksinstellingen al geprobeerd?
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
- Abe504
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 dec 2020, 19:31
Re: Navigatie
Dat is een goeie, die stap heb ik nog niet geprobeerd.
Volgens de dealer is het moeilijke de communicatie met diverse merken telefoons en dan ook nog eens alle verschillende types.
Ik heb gewoon een al wat verouderde iPhone waar in eerste instantie alles goed op werkte. Moet toch weer goed kunnen werken. Ik hoop morgen ook nog wat van de dealer te horen.
Volgens de dealer is het moeilijke de communicatie met diverse merken telefoons en dan ook nog eens alle verschillende types.
Ik heb gewoon een al wat verouderde iPhone waar in eerste instantie alles goed op werkte. Moet toch weer goed kunnen werken. Ik hoop morgen ook nog wat van de dealer te horen.
- Peugeot-5008
- Beheerder
- Berichten: 9258
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31
Re: Navigatie
Geen software uodate tussentijds gedaan?
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
- Abe504
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 11 dec 2020, 19:31
Re: Navigatie
Nee ook niet. Plotseling begon e.e.a. slechter te worden.
Eerst maar even het antwoord van de dealer afwachten en mocht hij geen oplossing hebben dan gooi ik nogmaals de app er af, start de telefoon opnieuw op, zet de auto terug naar fabrieksinstellingen en installeer de app weer.
Hoop overigens wel dat ik mijn oude (route) gegevens over kan zetten, dit was ik bij de eerste reset allemaal kwijt.
Eerst maar even het antwoord van de dealer afwachten en mocht hij geen oplossing hebben dan gooi ik nogmaals de app er af, start de telefoon opnieuw op, zet de auto terug naar fabrieksinstellingen en installeer de app weer.
Hoop overigens wel dat ik mijn oude (route) gegevens over kan zetten, dit was ik bij de eerste reset allemaal kwijt.