Update software motormanagement

Voor alles wat niet onder de motorkap zit
Plaats reactie
mvzouwen

Update software motormanagement

Bericht door mvzouwen »

Beste mede Peugeot rijders,
Laatst vroeg ik bij de dealer of de 508 II een algehele software update kon krijgen voor oa het motormanagement, terwijl de onderhoudsbeurt uitgevoerd wordt.
Dat kan wel, maar dan moet de auto ongeveer 7 uur blijven draaien terwijl de update loopt.
Eerlijk gezegd kan ik dat niet geloven in deze tijd.
Wie weet hier meer over ? Is er ook een alternatief?
Groeten,
Marc
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Update software motormanagement

Bericht door Peugeot-5008 »

Een paar uur Zou goed kunnen inderdaad. Met draaiende motor moet sws anders gaat de BSI in rust.
Waarvoor wil je de update aan het motormanagment?
Ervaar je problemen of? (Een update is namelijk niet per definitie een verbetering)
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
mvzouwen

Bericht door mvzouwen »

Noi,
Nee niet perse problemen, maar wil binnenkort een tuning laten uitvoeren en daarom voordien de laatste software laten updaten.
Het enige probleem is dat de dode detectie spontaan uitgaat na enige tijd. Maar dat mag geen naam hebben.
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Dat heeft gelukkig weinig met de motormanagment software te maken.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Plaats reactie

Terug naar “Technisch (508-II)”