Levertijd 208 (II)

Welke uitvoering past het beste bij jou
Twente 70

Re: Levertijd 208 (II)

Bericht door Twente 70 »

Alle bestelde extra's worden gewoon geleverd als deze voor mei is besteld ,dus Alcantara en 10 inch scherm, behalve de draadloze oplader, die is geschrapt.
Ik heb de lijsten gezien wat er op zit als deze voor mei besteld is bij onze dealer, deze zijn verstuurd door Peugeot naar de dealers.
De onze is op 4 januari besteld en de dealer geeft aan dat dit gewoon geleverd gaat worden, ook na oktober als deze maar besteld is voor mei zoals ik eerder al aan gaf.
Dit geldt alleen voor nu bestelde Peugeots dat er geen Alcantara in zit of besteld kan worden, dit worden allemaal losse opties, alleen de vraag is wanneer dit beschikbaar is.

En heb van de dealer afgelopen week te horen gekregen dat onze Peugeot 208 e GT Pack ongeveer in oktober geleverd gaat worden, maar hij zei er wel bij dat het ook wel een week of een paar weken later kan worden.
Afwachten dus, want het veranderd soms per week.
bastet

Bericht door bastet »

Tsja, hoe graag ik dat wil geloven, het is en blijft een productielijn die met vooraf bedachte onderdelen werkt.

Stel dat vanaf Nov 2022 de facelift wordt gemaakt, dan ga je niet ineens in maart 2023 een pre facelift maken puur omdat ie in maart 2022 zo is besteld.

Stel dat de stoelenfabrikant gewoonweg geen Alcantara kan krijgen, en dus niet kan leveren, dan maakt je besteldatum niet uit. Wat er niet is, is er niet.
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

In frankrijk is er helemaal niets geschrapt uit het gamma en optie overzicht. Alles kan nog worden besteld.
Alleen in NL is vanalles geschrapt.
In FR krijg je juist korting als je een standaard optie laat vervallen.

De auto's worden gewoon geleverd zoals besteld, alleen met meer vertraging dan de auto zonder die zaken.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
Twente 70

Bericht door Twente 70 »

@ bastet, je gaat ook een vergelijking maken dat niet klopt met wat ik zeg.
En Alcantara is gewoon leverbaar.l, wordt alleen een optie.
En je kan ook geen GT pack meer bestellen, dit wordt GT zonder Pack 😃

Denk dat ik goed op de hoogte ben wat wel en wat niet (voorlopig) leverbaar is, heb korte lijntjes met de dealer.

Alleen de levertijden zijn langer met de Peugeot e en vooral met de extra opties en GT Pack, alleen is de GT pack nu niet meer te bestellen.
Laatst gewijzigd door Twente 70 op 21 jun 2022, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gixxje

Bericht door Gixxje »

Twente 70 schreef:@ bastet, je gaat ook een vergelijking maken dat niet klopt met wat ik zeg.
En Alcantara is gewoon leverbaar.l, wordt alleen een optie.
En je kan ook geen GT pack meer bestellen, dit wordt GT zonder Pack Afbeelding

Denk dat ik goed op de hoogte ben wat wel en wat niet (voorlopig) leverbaar is.
Heb korte lijntjes met dealer.
Vestig mijn hoop op jou korte lijntje @twente 70 Afbeelding

Maart besteld en ohw wat hoop ik dat hij is zoals besteld. Uitgaande van jou bericht zou dat zo zijn AfbeeldingAfbeelding

Volg met spanning tot ik hem/haar heb staan.

Twente 70

Bericht door Twente 70 »

Komt helemaal goed als die in maart besteld is 😊
Houd er wel rekening mee dat de draadloze oplader er niet meer in zit!
Gixxje

Bericht door Gixxje »

Twente 70 schreef:Komt helemaal goed als die in maart besteld is Afbeelding
Die had ik niet mee genomen, dealer gaf aan onzin. Nu snap ik waarom Afbeelding maar heeft met andriod auto toch geen nut.

AfbeeldingAfbeelding thanx voor je info....
Twente 70

Bericht door Twente 70 »

Graag gedaan en sterkte met wachten 😃👍
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Patrick1980 schreef: 21 jun 2022, 21:51 Hoe zouden ze daar mee omgaan, als je huidige private lease verloopt ? zit je dan opeens maanden zonder auto ?
Hangt er een beetje vanaf. Als die van dezelfde leasemaatschappij is, mag je vaak in de oude doorrijden. Is ie vompleet anders, dan zal je de situatie uit moeten leggen aan de oude en/of nieuwe leasemaatschappij en kom je er vaak wel uit. Soms kan de dealer ook iets betekenen.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
JJBrr

Bericht door JJBrr »

Collega heeft de 208 vorige week gekregen zonder 3d cockpit. Betreft geen gt model dus op de auto was het een uitbreiding.
Hij is hier 2 weken van te voren over geïnformeerd. Mijn vermoeden en tevens hoop is dat ze er voor kiezen om de 3d cockpit bij de bestelde GT modellen in stand te laten.
wolars

Bericht door wolars »

Goedenmorgen! Ik heb ook eind december een Peugeot e-208 GT pack met alle opties besteld in de kleur jaune faro. Gisteren heb ik gebeld met de leverende dealer en deze gaf aan dat waarschijnlijk binnen 3 weken de auto leverbaar is. Wel lees ik overal berichten dat de draadloze lader eruit is gehaald, waar ik nog niet van gehoord heb. Ik neem aan dat je dan als private lease klant een verlaging van de maandelijkse premie kan aanvragen toch? Ik ben in ieder geval erg enthousiast om de auto snel in ontvangst te mogen nemen!
Peugeot-5008
Beheerder

Als je een meerpijs moest betalen voor de draadloze lader dan zal je die uiteraard niet hoeven te betalen.

Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
sbas2022

Bericht door sbas2022 »

Mijn e208 die eigenlijk de 18e bij de dealer binnen zou komen staat helaas vast in oosterhout. Schijnt dat er problemen zijn met transport volgens de dealer.. afwachten weer
bastet

Bericht door bastet »

Gixxje schreef: 21 jun 2022, 23:27
Twente 70 schreef:Komt helemaal goed als die in maart besteld is Afbeelding
Die had ik niet mee genomen, dealer gaf aan onzin. Nu snap ik waarom Afbeelding maar heeft met andriod auto toch geen nut.

AfbeeldingAfbeelding thanx voor je info....
Vond dat wat kort door de bocht. Passagiers hebben ook telefoons en lang niet altijd laadkabels mee. Zou 't wel een prettige vinden als ie er in zat..
Twente 70

Bericht door Twente 70 »

Draadloze oplader zit er niet meer in, het is niet anders, besluit van Peugeot 😒
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

Zet je m er toch zelf in:

https://eshop-peugeot.cz/gb/multimedia/ ... 8-p24.html

Probleem opgelost :geek:
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
Peugeot-5008
Beheerder

Prettig zeker, maar als dat de productie gemiddeld een paar maanden vertraagd vind ik dit een prima oplossing.
Ik heb zon ding gehad en in drie jaar tijd 2x gebruikt.

Gixxje

Bericht door Gixxje »

Lange kabel in het kastje klaar.
En passagiers zorgen maar voor een volle telefoon

Modedit: smilies verwijderd, zijn niet zichtbaar op andere devices.
Gaarne alleen smilies van het forum gebruiken
Woodsnaps

Bericht door Woodsnaps »

Ik heb mijn 208 op 9 december besteld. Stond origineel geplanned voor levering op 18 April.

Daar begon het drama: dealer verschoof mijn auto met een week. Sindsdien iedere week verschoven.
Werd ik vorige week gebeld door de dealer zei hij dat ie nu binnen twee weken geleverd zou worden, maar ik gaf aan dat ik dat al sinds 18 april te horen krijg…
Vervolgens begon hij te tellen hoe vaak mijn auto al verzet bleek te zijn voor transport: welgeteld 25 maal.
Hij verzekerde mij er wel van dat mijn auto al gebouwd is, want er was een chassisnummer bekend. Echter kon hij gewoon niks zeggen over transport en waar het precies fout gaat: niet of het ging om transport naar Nederland of om transport naar dealer zelf. Hij gaf aan dat de auto nu een verwachtte levering heeft van 28 Juni (morgen dus) ben dus weer benieuwd wat ik morgen te horen krijg.
Mardle

Bericht door Mardle »

Mijn auto augustus 2021 besteld steeds uitgesteld , nu te horen gekregen ook 28 juni bij dealer binnen komt , net als jouwe dus.

Nou ben benieuwd !!!
Plaats reactie

Terug naar “Aanschaftips (208-II)”