onze jongste aanwinst van Peugeot

Plaats hier je mooiste foto's van je Peugeot 208
Plaats reactie
Mr.T3008

onze jongste aanwinst van Peugeot

Bericht door Mr.T3008 »

Na ruim een half jaar wachten is ie dan eindelijk geleverd :D . Direct na aflevering door naar het poetsbedrijf voor een glascoating. Binnenkort terug naar de dealer voor de laatste detailing van de auto (de logootjes die terugkomen worden ook zwart) en een nieuwe zwarte strip op de achterklep (helaas geleverd met een flinke barst erin).

Nu nog wennen aan de B-stand met het autorijden. Zal straks een update plaatsen zodra de laatste details ook uitgewerkt zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
3008 GT-line automaat
e-208 GT-line pack
Rick
Moderator

Re: onze jongste aanwinst van Peugeot

Bericht door Rick »

Mooi!

Ps al die reclame had niet op de fotos gehoeven ;)
Tenzij het bedrijf het forum wil sponsoren :?:
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
RoyR

Bericht door RoyR »

Netjes hoor!
Als je hem naar een garage brengt. Zeg dan even dat ze hem niet mogen wassen! Anders is al dat poetswerk voor niks geweest.
Peugeot 308 T9 GT Line 1.2 Puretech 130pk / 230nm
- Blue Magnetic
- 18" Saphir Noir Velgen (Zomerset)
- 17" Rubis (Winterset)

Ex:
Peugeot 207 XS Pack 1.6 16v 109pk 2006
Peugeot 308 Blue Lease Premium 1.6 BlueHDI 120pk 2014
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Netjes! Veel plezier ervan.

B-stand voegt in Nederland niets toe, dus laat die vooral achterwege.

Vwb de sluikreclame, sponsoringen kunnen gedaan worden bij het beheer van het forum.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Ivo's

Bericht door Ivo's »

Hoezo voegt de B-stand in Nederland niets toe?
Relaxt rijden, minder slijtage van je remmen en dus ook minder ranzige velgen, en een HEUL klein beetje voordeel in terugladen...
Simpeler wordt het niet toch?
Ik vind het in elk geval heerlijk rijden, altijd standaard in B, zou m.i. zelfs nog "heftiger" mogen afremmen, maargoed...
Elk zijn voorkeuren, dus als je het niks vind, lekker in 'D' rijden ;)
His: e-2008 Allure Pack // Blanc Nacré // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Afneembare trekhaak
Hers (besteld): e-208 GT // Jaune Faro // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Pack City 2
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Ivo's schreef: 05 aug 2022, 20:31 Hoezo voegt de B-stand in Nederland niets toe?
Omdat:
Ivo's schreef: 05 aug 2022, 20:31een HEUL klein beetje voordeel in terugladen...
En dat is dus echt zeer zeer minimaal. Heeft pas (oplaad) effect als je echt door de Bergen gaat die je in Nederland niet hebt.

Daarnaast remt ie in de B Stand te heftig (je komt sneller tot stilstand bij uitrollen) wat weer extra elektra kost doordat je wellicht meer moet optrekken als dat je zou willen.

En dus:
Ivo's schreef: 05 aug 2022, 20:31Simpeler wordt het niet toch?
Ivo's schreef: 05 aug 2022, 20:31 Ik vind het in elk geval heerlijk rijden, altijd standaard in B, zou m.i. zelfs nog "heftiger" mogen afremmen, maargoed...
Elk zijn voorkeuren, dus als je het niks vind, lekker in 'D' rijden ;)
Smaken verschillen en ieder zijn voorkeur inderdaad.
Ik heb het gevoel continu extra weerstand te hebben tijdens het rijden en staat daarom uit. Maar als je het prettig vind, vooral gebruiken. Het zit er niet voor niets.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Abe504

Bericht door Abe504 »

Ik heb hem ook altijd in de B-stand, vind het heerlijk rijden. Gebruik hem gewoon als rem en alle kleine beetjes (stroom) helpen.
Terpi

Bericht door Terpi »

Ik merk dat de B-stand veel minder afremt dan de B-stand in mijn ETron. Ook gaan de remlichten niet aan als je gas lost laat, wat voor de achterliggers niet echt heel fijn is. Jammer genoeg zitten er geen flippers aan het stuur om de mate van regeneratie in te stellen. Dat zou wel fijn zijn omdat ik ze in mijn andere auto wel heel veel gebruik en in de e2008 vaak mis grijp :shock: .
E2008 GT Première 2020, Moonlight Metallic Matt, Cobra Suspension 30mm verlaagd
Abe504

Bericht door Abe504 »

Terpi schreef:Ook gaan de remlichten niet aan als je gas lost laat, wat voor de achterliggers niet echt heel fijn is.
Dit vroeg ik me ook af maar bij deze is mijn vraag dus beantwoord.
Heb mezelf al aangeleerd om het gas niet abrupt los te laten als er een auto vlak achter me zit.
Ivo's

Bericht door Ivo's »

De regeneratie is nét niet 'agressief' genoeg om de remlichten op te laten lichten inderdaad...
De Zoe van mijn vrouw is ietsje straffer qua afremmen en laat dan dus wél de remlichten oplichten.
His: e-2008 Allure Pack // Blanc Nacré // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Afneembare trekhaak
Hers (besteld): e-208 GT // Jaune Faro // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Pack City 2
Plaats reactie

Terug naar “Foto's van je Peugeot (208-II)”