Wat is de meerwaarde ve Connected Navigation Pack?

Aanwezig in de 208, 2008 en 308 (2017-heden) en in de 208-II, 3008-II, 5008-II en 508-II (Allen)
Plaats reactie
roloff

Wat is de meerwaarde ve Connected Navigation Pack?

Bericht door roloff »

Ik zit na te denken of het aanschaffen een meerwaarde heeft. Zonder dit pakket geeft de navigatie toch ook aan dat er files zijn? Wegwerkzaamheden niet ben ik achter gekomen. Ik hoor graag wat concreet de verschillen zijn. Alvast enorm bedankt voor de moeite!
Peugeot 308 - 1.2 - Puretech Executive - 2018 - 110pk
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Wat is de meerwaarde ve Connected Navigation Pack?

Bericht door Peugeot-5008 »

Zonder geeft aan op basis van TMC (mee met radiosignalen als een zender dat uitzend)
Daar staan geen wegwerkzaamheden op en geen kortdurende files. Ook je navi houdt geen rekening met extra reistijd en of werkzaamheden, die zijn niet bekend dan namelijk. TomTomTraffic (connectednavigationpack) is veel actueler. Desgewenst kan je ook de flitsservice erbij nemen.

Pack is eerste drie jaar gratis. TMC is uitstervend. Steeds minder komt ermee door.

Gebruik anders de zoekfunctie eens. Alles is al meerdere keren besproken hier.
3008 Bluelease GT HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

Connectie navigation pack is zelfs incl. flitspalen

Vooral de wegopbrekingen waar de navi rekening mee houdt was voor mij de reden dat ik het vorige week weer heb verlengd.

Twee weken zonder het abo uitgeprobeerd in mijn werkritten.
Na drie afgesloten wegen voor je neus waar je vervolgens zelf een alternatief moet zoeken werd duidelijk dat het i.m.o. de € 126,00 voor 3jr zeker waard is
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Rogier70

Bericht door Rogier70 »

Ik heb hem ook afgesloten, moet alleen nog even kijken of alles goed staat ingesteld, een weg afsluiting kreeg ik niet door, maar flitspalen wel al?
De allereerste Peugeot waar we in rijden met de bestelde en geleverde opties.
2008 Allure 2021 EAT8 Noir Onyx ➢ Parkeerhulp ➢ Keyless Entry ➢ Mistlampen voor LED ➢ Extra getinte ruiten achter ➢ Pack Drive Assist Plus ➢ Draadloze telefoonlader ➢ Peugeot Connect 3D Navigatie
Peugeot-5008
Beheerder

rick schreef: 21 apr 2021, 10:35 Connectie navigation pack is zelfs incl. flitspalen
Oh ja. Das tegenwoordig 1 pakket. Was even in de war mer connected services.

Om mijn post aan te vullen: je hebt de flitsservice erbij. :mrgreen: Die heb je na 1 misgelopen bekeuring er al uit.

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
klmklmklmklmklm

Bericht door klmklmklmklmklm »

allez de belgen moeten de eerste 3 jaar wel betalen.
Rijdt in: 3008 Allure 1.2 PureTech 130 pk EAT6, Artic grijs.
Grip control,visiopark 2, Keyless entry en start
Pack safety plus,Full led lampen,Gemotoriseerde open/sluiten achterklep
Digitale radio en pack electric zetels voor de warmte.Focal +oplader.Rubber matten.
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

verklaar u nader?

dit staat toch in de Belgische 3008 prijslijst:

ALLURE: UITRUSTING ACTIVE PACK +

Peugeot connect: Geconnecteerd 3D-navigatiesysteem met
spraakbediening + touchscreen 10’’ HD + SOS & Assistance
+ Telemaintenance.Peugeot Connect omvat kaartupdate
gedurende de volledige levensduur van het voertuig 4 keer per jaar
+ signalering van gevarenzones (Speedcam) gedurende 3 jaren
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
peutje

Bericht door peutje »

Peugeot-5008 schreef: 21 apr 2021, 16:51
rick schreef: 21 apr 2021, 10:35 Connectie navigation pack is zelfs incl. flitspalen
Oh ja. Das tegenwoordig 1 pakket. Was even in de war mer connected services.

Om mijn post aan te vullen: je hebt de flitsservice erbij. :mrgreen: Die heb je na 1 misgelopen bekeuring er al uit.
Flitsmeister aanzetten evt via android auto, heb toevallig ook een FM one, ook handig die piept paar keer bij weggedoe of flitser via Flitsmeister.
508SW gris platinum, ble. Allure, 1.6-180, aangevuld met afneembare trekhaak en stoelverwarming.
Peugeot-5008
Beheerder

Dat doet de flitsservice die die gratis erbij heeft ook ;)

e.kopp

Bericht door e.kopp »

Als je voor 3 jaar afsluit, wat kost dan de kaart update? Dat moet namelijk bij de dealer, voor zover ik weet. :-(
Peugeot-5008
Beheerder

Je krijgt je kaartupdate voor de NAC sws gratis bij de dealer tijdens onderhoud.
Daarnaast kan je het ook zelf doen. Zie daarvoor onder andere het downloadtopic

Rick
Moderator

Bericht door Rick »

e.kopp schreef: 11 jun 2021, 12:35 Als je voor 3 jaar afsluit, wat kost dan de kaart update? Dat moet namelijk bij de dealer, voor zover ik weet. :-(
Obv je voorsteltopic heb je een Expert uit 2014, die heeft geen NAC waar dit topic betrekking op heeft maar een ouder systeem, een RT6 of RNEG

Daarvan zijn de kaarten niet gratis , kun je dit niet (legaal) zelf updaten en kun je een Connected Navigation Pack niet afsluiten.

Check hier wat voor jouw de kosten zijn voor een update.
https://peugeot.navigation.com/home/nl_ ... otEMEA/EUR
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
e.kopp

Bericht door e.kopp »

Is op dit moment een Expert van januari 2017 geworden. Daar zit dat op, maar is verlopen. Ik denk er over om dat aan te schaffen, maar ben nog aan het uitzoeken wat de meerwaarde is. En of het werkt, want via Mirrorlink of Android auto kan ik mijn telefoon niet verbinden. Dus de vraag is of het andere wel werkt.
De navigatie werkt nu goed, dat wel, maar geen actuele info.
ejn68

Bericht door ejn68 »

sinds gisteren op pad met m'n nieuwe 208 GT 130, kom ik vandaag een flitspaal tegen.... jemig, wat een kermis ineens in de auto :lol:

ben nu inmiddels een beetje verder met de puzzel die 208 heet, gisteren overdag de sfeerverlichting op rood gezet, gisteravond (in het donker) had ik even het gevoel dat ik in een rosse buurt reed :-)

na enig puzzelen vandaag weer teruggevonden hoe je niet alleen de kleur, maar ook de lichtsterkte instelt.

Tegenwoordig moet je een halve IT-er zijn om een auto naar je zin te maken.
En ik heb duidelijk geen verstand van ergonomie, na 2 dagen heb ik eindelijk m'n voorlopig optimale zit gevonden in de i-cockpit
208 GT 130 EAT8 sinds 08/01/2022
swn

Bericht door swn »

Peugeot-5008 schreef: 21 apr 2021, 09:30 Zonder geeft aan op basis van TMC (mee met radiosignalen als een zender dat uitzend)
Daar staan geen wegwerkzaamheden op en geen kortdurende files. Ook je navi houdt geen rekening met extra reistijd en of werkzaamheden, die zijn niet bekend dan namelijk. TomTomTraffic (connectednavigationpack) is veel actueler. Desgewenst kan je ook de flitsservice erbij nemen.

Pack is eerste drie jaar gratis. TMC is uitstervend. Steeds minder komt ermee door.

Dan moet wel je verbinding stabiel zijn. Ik heb de pech dat mijn verbinding steeds na 10 minuten wegvalt en dus weer op TMC zit. Probleem duurt al een jaar, niemand kan het fixen helaas. Ik heb het maar opgegeven...
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

swn schreef: 10 jan 2022, 18:59
Peugeot-5008 schreef: 21 apr 2021, 09:30 Zonder geeft aan op basis van TMC (mee met radiosignalen als een zender dat uitzend)

Dan moet wel je verbinding stabiel zijn. Ik heb de pech dat mijn verbinding steeds na 10 minuten wegvalt en dus weer op TMC zit. Probleem duurt al een jaar, niemand kan het fixen helaas. Ik heb het maar opgegeven...
eventuele discussie daarover voortzetten in het eerdere topic aub
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Plaats reactie

Terug naar “Multimedia systeem (NAC) met TomTom Navigatie en touchscreen”