Connected Service

Aanwezig in de 208, 2008 en 308 (2017-heden) en in de 208-II, 3008-II, 5008-II en 508-II (Allen)
-KJ-

Re: Connected Service

Bericht door -KJ- »

Connected services lopen niet via satellieten. Misschien woon je in een gebied met hele slechte mobiele dekking of parkeer je in een betonnen, ondergrondse parkeergarage waardoor er een signaal bij de auto komt? Dat zouden redenen kunnen zijn voor verlies van de verbinding.
e2008 GT Pack 06-2021 Rouge Elixir
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Als je geen herstart ziet, dan doe je iets niet goed natuurlijk.
Iets een paar seconden indrukken is geen hogere wiskunde.
Minimaal 6 seconden ingedrukt houden.
Uiteraard gewoon met draaiende motor/contact aan
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Mardle

Bericht door Mardle »

Peugeot-5008 schreef: 06 sep 2022, 09:22 Als je geen herstart ziet, dan doe je iets niet goed natuurlijk.
Iets een paar seconden indrukken is geen hogere wiskunde.
Minimaal 6 seconden ingedrukt houden.
Uiteraard gewoon met draaiende motor/contact aan

Klopt ik drukte op telefoon knop op stuur , vandaar geen herstart.
Mardle

Bericht door Mardle »

-KJ- schreef: 06 sep 2022, 09:01 Connected services lopen niet via satellieten. Misschien woon je in een gebied met hele slechte mobiele dekking of parkeer je in een betonnen, ondergrondse parkeergarage waardoor er een signaal bij de auto komt? Dat zouden redenen kunnen zijn voor verlies van de verbinding.
Gebeurt op meerdere plaatsen , dat die niet werkt ,maar zal eens navraag doen bij de Dealer>
hmol

Bericht door hmol »

Gedaan, het is niets spectaculairs, probleem is er nog steeds trouwens, en er is iets nieuws bij gekomen.
Ik ben vorige week naar Wenen gereden door Duitsland (even getest hoe hard hij kon... ben bij 180 gestopt...) en er was iets heel raars.
Toen ik de grens met Duitsland overging verloor ik TomTomTraffic van de navigatie en daar kwam ik pas achter toen ik in een file terecht kwam in Duitsland bij Düsseldorf, die ik niet op mijn scherm zag....
Bleek dus niet te resetten en heb GoogleMaps maar weer gepakt.
Echter, toen ik Oostenrijk inreed kreeg ik meteen TomTomTraffic weer terug en werd ik weer keurig om alle files heen geleid en kreeg ik piepjes als er snelheid controles waren.
Werkt TomTomTraffic niet in Duitsland?
De pianotoets van de telefoon hielp niet, werkt normaal in NL wel, als TTT er niet is ineens.
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

eea ligt o.a aan de dekkingsgebied / ontvangst van het signaal van 3G/4G

Waarschijnlijk in DE geen 3G dekking?

Peugeot schijnt bezig te zijn met een oplossing voor het uitvallen van de services, door uitfaseren van het 3G signaal.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
Plaats reactie

Terug naar “Multimedia systeem (NAC) met TomTom Navigatie en touchscreen”