Geluid van het Multimedia systeem is geheel weg.

Aanwezig in de 308 (2012-2013), 508 (2009-2014), 3008 en 5008 (beide 2012-2016)
Plaats reactie
DeMulder
Peugeot Newbie

Geluid van het Multimedia systeem is geheel weg.

Bericht door DeMulder »

Hello

Ik heb sinds kort een Peugeot 308 SW GTline uit 2015 en heb een probleem met mijn Geluid van het Multimedia systeem. Het geluid is geheel weg.
Dus geen geluid meer via de Radio, Mp3 via USB , Navigatie , Pakeer sencoren , en Handsfree.
Ik heb al van alles geprobeert,.. Terug gezet in de fabrieks instelling, zekering vervangen, Stroom eraf gehaald. niets help

Wat is het probleem nu ??, kan er iemand mij verder helpen ...

Alvast bedankt, Groetjes Michel
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder
Like! Gegeven!: 49 keren
Like! Gekregen: 122 keren

Re: Geluid van het Multimedia systeem is geheel weg.

Bericht door Peugeot-5008 »

Losse speaker in de deur?
Systeem schakelt dan uit.
Prive: 3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
Prive: e-2008 GT Pack 136 PK (Blue Vertigo, afneembare trekhaak)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK (Gris Artense, extra optie: Getinte ramen, 18" Bund velgen, alu stootlijsten)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Rick
Moderator
Like! Gegeven!: 95 keren
Like! Gekregen: 130 keren

Bericht door Rick »

welkom op het forum

Wil je een even voorstellen topic aanmaken?

Probleem wat je aangeeft is een bekende bug die, zoals Niels aangeeft, meest veroorzaakt wordt door een uitvallend speakersignaal.
De rit nadat die uitval (even) is opgetreden is vaak het systeem volledig stil. Blijft het signaal verstoord dan blijft de radio stil.

Probeer te achterhalen waar of welke speaker de oorzaak is en verhelp de slechte connectie of vervang de speaker.
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
DeMulder
Peugeot Newbie

Bericht door DeMulder »

Heel bedankt voor de snelle info, :D :D

Ik zal het de volgende week deze mogelijke oplossing van het euvel aan de dealer voor leggen .Omdat ik nog garantie heb, gaat de auto de volgende week vrijdag naar de garage om het te verhelpen.

Ik wist niet dat ik een aparte topic aan moest maken, ben niet zo bekend met dit soort Forums.

Groetjes Michel

PS Ik heb nog een probleempje, Als ik mijn koppeling in duw. dan kraakt hij bij de pedaal. Maar dat doet die smorgen als het nog koud buiten is niet. Maar als hij de hele dag op het werk in de zon heeft gestaan en dus heel warm in de auto is geworden kraakt die steeds als ik hen indruk
Plaats reactie

Terug naar “Multimedia systeem (RT6) met HERE navigatie (eMyWay / WipNav+) zonder touchscreen”