Nieuwe radio in 307 cc

Aanwezig in de 207, 308, 3008, 407, 5008, 807 (Allen 2008 - 2012)
Plaats reactie
Sportingfan

Nieuwe radio in 307 cc

Bericht door Sportingfan »

Hallo , ik ben Roby en heb me net een peugot 307 cc van 2005 aangeschaft. Nu zou ik graag een andere radio plaatsen maar als ik het internet afschuim blijkt dit niet zo simpel te zijn. Overal lees ik dat je bepaalde kabels moet aanschaffen . Graag had ik via deze weg te weten gekomen wat de beste oplossing is . Mijn wagen is uitgerust met stuurbediening voor mijn radio en parkeersensoren . Ik zou graag een radio plaatsen waar mijn kinderen hun gsm mee kunnen verbinden om hun muziek af te spelen dit mag gewoon via aub zijn of zoals je tegenwoordig veel hoort via Bluetooth of zo voor mij maakt het eigenlijk allemaal niet uit zolang er maar een modernere radio insteekt .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
rick
Moderator

Re: Nieuwe radio in 307 cc

Bericht door rick »

In deze rubriek zijn over het vervangen van de standaard radio (RD4?), met behoud van stuurbediening, instellingenmenu en PDC, al genoeg topics geplaatst.
Wat je terug gaat plaatsen voor de standaard radio is geheel afhankelijk van je eigen wensen en je budget.

veel plezier/succes met lezen van de diverse topics.

p.s welkom op het forum. Wil je een even voorstellen topic aanmaken in de juiste rubriek?
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Plaats reactie

Terug naar “Multimedia systeem (RNEG) met HERE navigatie (op SD Card, WipNav / MyWay) zonder touchscreen”