Navigatie

Voor vragen over alle systemen en voertuigen welke hierboven niet zijn benoemd, zoals RT3, RT4, RT5, WipCom 3D (NG4)
Plaats reactie
Arno Noorloos

Navigatie

Bericht door Arno Noorloos »

Na het updaten van de kaarten van mijn navigatie bij mijn peugeot 3008
vraagt het systeem om de navigatiecd te plaatsen.
Na het plaatsen van de cd die bij de update zit gebeurt er niets.
Wie kan mij helpen
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Navigatie

Bericht door Peugeot-5008 »

Ik zou even contact opnemen met de leverancier van de CD
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Arno Noorloos

Krijg van hun de volgende reactie

Please, read the following :

IMPORTANT The minimum software version required to use this product is 2.21. If you have a lower version of software labor time might be charged at the dealership to complete a software upgrade. To check your version, press the 'setup' button for a short while, and the help menu will show up. Select 'device description' and 'software'. If your version is lower than 2.21 , we invite you to visit your dealer, who will proceed to the firmware update.

Unfortunately, it is not possible to install all European countries, because of lack of memory space. If it is possible to remove one of the European countries on the original map, this would create more memory space, but as we're not the system manufacturer, we cannot advise you.

Mijn software versie is 2.86.B.1
Peugeot-5008
Beheerder

Die navigatie cd moet je wel starten in het navigatie menu
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Arno Noorloos

De software versie die op navigatie staat is nieuwer als die bij de update zit. En die bij auto hoort heb ik niet in bezit
Peugeot-5008
Beheerder

Help me eventjes.
Je hebt de update van de kaarten geinstallerd en geeft nu een foutmelding dat je de CD moet plaatsen.
En dan schrijf je dat de CD welke in je bezit is ouder is dan de geinstalleerde update? Die kan ik niet rijmen.

Maar als het na het installeren van de update is gekomen, neem je toch contact op met degene die de update heeft geleverd? Of heb je zelf de kaarten illegaal gedownload van het net (met alle eventuele vervuiling van dien)

Plaats reactie

Terug naar “Overige multimediasystemen”