Meest recente versie RCC?

Voor vragen over alle systemen en voertuigen welke hierboven niet zijn benoemd, zoals RT3, RT4, RT5, WipCom 3D (NG4)
Chicco68

Re: Meest recente versie RCC?

Bericht door Chicco68 »

Nog even een update... ik ben bij de dealer geweest, deze gaven aan dat, als alles nu werkt, men adviseerde om GEEN update te doen aangezien er de mogelijkheid bestaat dat er na de update misschien net wél dingen niet zouden kunnen werken. Zijn er dingen die sowieso na een update beter werken cq meer mogelijkheiden die "vrijgeschakeld" worden of heeft de dealer gelijk...? :?:
Peugeot 3008 1.2 Puretech Allure 2017
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

Met een firmware update worden bugs verholpen (en soms nwe gecreerd)
nieuwe features worden nauwelijks toegevoegd.
Heel sporadisch wel, maar die keren dat dit gebeurd is in de afgelopen jaren kun je op 1 hand tellen.

dealer is m.i. wat te terughoudend, maar iets wat werkt hoef je niet te fixen.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Er is geen changelogs bekend. Vrijschakelen van zaken gebeurd sowieso niet. Vaak zijn het minor bugfixes maar het zal niet de eerste keer zijn dat als zaken wel goed werken opeens om zeep worden geholpen. Mooi voorbeeld daarvan is de FM ontvangst met de oudere SMEG systemen.

Ik denk zoals Rick zegt dat de dealer wel erg terughoudend is, aan de andere kant heb jij denk ik te veel verwachtingen van zon “update”. Mijn devies: Werkt alles goed, waarom zou je dan updaten, heb je problemen, dan is een update vaak de oplossing.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Plaats reactie

Terug naar “Overige multimediasystemen”