Waardeloze MyPeugeot app

Voor alle vragen omtrent de Peugeot App
Corner

Re: Waardeloze MyPeugeot app

Bericht door Corner »

Yep, same here!
Zit forum al na te pluizen wat dit kan zijn en hoe op te lossen.
Kan het zijn omdat we twee iphone zouden kunnen verbinden? (Man, vrouw)
Gisteren rit van 150km, opgelet of mijn foon was verbonden, dit was het geval maar heb geen vraag gekregen of ik BT met auto wilde verbinden. Zie dus ook vanaf 13 november geen ritten meer bijgeschreven staan.
Any tips?
Thanks, Fred
Nielshdi schreef: 20 nov 2021, 12:33 Na de laatste update, in november, lukt het niet meer om de ritten te zien. App geeft aan dat er nieuwe ritten zijn, geeft ook de hoeveelheid nieuwe ritten aan, maar als ik naar het tabblad ga zie ik nergens een mogelijkheid om de ritten in te zien. Andere die hier ook 'last' van hebben?
21-10-2021; Peugeot e2008 Blue Lease Allure, Orange Fusion Metallic
- Keyless entree
- Voorruit verwarming
- Verwarming voorstoelen
- Drive Assist Plus incl. Pack Safety Plus
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Nielshdi schreef: 20 nov 2021, 12:33 Na de laatste update, in november, lukt het niet meer om de ritten te zien. App geeft aan dat er nieuwe ritten zijn, geeft ook de hoeveelheid nieuwe ritten aan, maar als ik naar het tabblad ga zie ik nergens een mogelijkheid om de ritten in te zien. Andere die hier ook 'last' van hebben?
Al uit- en opnieuw ingelogd in de app?
3008 Bluelease GT HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Corner

Bericht door Corner »

Peugeot-5008 schreef: 21 nov 2021, 11:20
Al uit- en opnieuw ingelogd in de app?
Yep, zojuist ook het 20 stappenplan uitgevoerd. Nu ff op volgende ritten wachten die evt wel worden toegevoegd.
- Keyless entree
- Voorruit verwarming
- Verwarming voorstoelen
JanMostert

Bericht door JanMostert »

App is niet te gebruiken. Ik kom telkens in een venster om de algemene voorwaarden te accepteren. Doe ik dat, dan blijft de app met tollend wieltje hangen.
Ik word zo ontzettend moedeloos van deze app …
3008 1.6 THP GT-line, automaat, full opties
Glaasjemelk

Bericht door Glaasjemelk »

Dag iedereen. Weet niet of het al eens ter sprake was gekomen, maar bij mij werkte de My Peugeot app niet op de laatste Android versie (Android 12) op mijn Pixel 3 telefoon. Hij hield simpelweg de ritten niet bij, of voegde laatste ritten pas na enkele dagen weer toe.

Na de Pixel terug te hebben gezet naar Android 10, werkt de app helemaal perfect! Ik vermoed dat de versie van het besturingssysteem ook roet in het eten kan gooien. Misschien heeft het iets te maken met de app op achtergrond laten draaien of niet, of de batterijbesparingsmodus, die de app wellicht uitschakelt of op non-actief zet? Ik zoek het in ieder geval in die hoek :)

Zomaar een suggestie
Ik ben niet lui, gewoon ontspannen
Corner

Bericht door Corner »

Ik had ook een lijntje uitgezet bij Peugeot en kreeg als evt oplossing onderstaande gestuurd. Maar bij mij werkt het dan nog steeds niet ;-)
———————————————————————————————————
Beste meneer …..,

Hartelijk dank voor uw bericht aan de Peugeot klantenservice van 22 november jongstleden, waarin u aangeeft dat de app de ritgegevens niet synchroniseert.

Vervelend om te horen dat de app de gegevens niet bijwerkt. U kunt het beste opnieuw de verbinding tussen uw voertuig en telefoon tot stand brengen. Dit kunt u op de volgende manier doen:

1. Start de MyPeugoet app
2. Schakel het contact van uw voertuig in zonder de motor te starten
3. Koppel uw smartphone met uw voertuig via Bluetooth
4. Start de motor van uw voertuig
5. Wacht tot de verbindingsbanner op de startpagina van de app verschijnt
6. Begin uw reis

Mocht bovenstaande niet helpen dan zou ik uw zaak graag even voorleggen aan onze IT afdeling. Hiervoor hebben wij nog wel wat aanvullende gegevens nodig. Zou u mij in een reactie op deze e-mail de volgende informatie kunnen toesturen:
- Screenshot vanuit uw app
- Duidelijke omschrijving van het probleem
- Telefoonnummer
- Model telefoon
- Versie besturingssysteem telefoon
- Versie van de app
- Naam en/of vestigingsplaats van dealer

In afwachting van uw reactie een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,

Peugeot Klantenservice
Telefoon 0800 738 4368
- Keyless entree
- Voorruit verwarming
- Verwarming voorstoelen
Peugeot-5008
Beheerder

Das de korte versie van mijn stappenplan op pagina 1.

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
JanMostert

Ik heb mijn wachtwoord vernieuwd en nu kom ik er dan wel doorheen. Nu afwachten of de ritten weer worden geregistreerd …
Peugeot-5008
Beheerder

JanMostert schreef: 25 nov 2021, 16:59 Ik heb mijn wachtwoord vernieuwd en nu kom ik er dan wel doorheen. Nu afwachten of de ritten weer worden geregistreerd …
Dat lijkt me ook een van de eerste dingen die je probeert als inloggen niet werkt……..

JanMostert

Heb ik ergens geschreven dat inloggen niet werkte? Bij starten van de app ken direct een venster waarin de voorwaarden moesten worden geaccepteerd. Als ik dat deed, bleef de app hangen.
Ik heb het wachtwoord via website gewijzigd (met het nog werkende ww!). Daarna in de app moeten aanpassen.

Er was dus nergens in de app terug te vinden dat inloggen niet werkte.
Peugeot-5008
Beheerder

Mijn welgemeende excuses Jan. Ik heb je echt totaal verkeerd begrepen. :oops:

Als je de app opstart, en je komt niet eens tot het inlogscherm maar daarvoor loopt ie al vast op de voorwaarden zoals je stelt , dan is het natuurlijk niet logisch dat na veranderen van gebruikersnaam en of wachtwoord op een Peugeot Website je opeens wel tot het login scherm komt. Gelukkig was dat de oplossing.

Kan je nu mooi het 20 stappen plan wel helemaal volgen, want als je niet kon inloggen kon je die 20 stappen nooit helemaal doorlopen. Succes met de app verder, hopelijk blijft het werken 👍

JanMostert

Excuses aanvaard 😁. Ik hoop dat de app het nu weer “gewoon” gaat doen. Hij is op 7 november gestopt met up/downloaden van de ritten uit de auto. We gaan het meemaken …
Corner

Bericht door Corner »

Corner schreef: 24 nov 2021, 22:59 Ik had ook een lijntje uitgezet bij Peugeot en kreeg als evt oplossing onderstaande gestuurd. Maar bij mij werkt het dan nog steeds niet ;-)
———————————————————————————————————
Beste meneer …..,

Hartelijk dank voor uw bericht aan de Peugeot klantenservice van 22 november jongstleden, waarin u aangeeft dat de app de ritgegevens niet synchroniseert.

Vervelend om te horen dat de app de gegevens niet bijwerkt. U kunt het beste opnieuw de verbinding tussen uw voertuig en telefoon tot stand brengen. Dit kunt u op de volgende manier doen:

1. Start de MyPeugoet app
2. Schakel het contact van uw voertuig in zonder de motor te starten
3. Koppel uw smartphone met uw voertuig via Bluetooth
4. Start de motor van uw voertuig
5. Wacht tot de verbindingsbanner op de startpagina van de app verschijnt
6. Begin uw reis

Mocht bovenstaande niet helpen dan zou ik uw zaak graag even voorleggen aan onze IT afdeling. Hiervoor hebben wij nog wel wat aanvullende gegevens nodig. Zou u mij in een reactie op deze e-mail de volgende informatie kunnen toesturen:
- Screenshot vanuit uw app
- Duidelijke omschrijving van het probleem
- Telefoonnummer
- Model telefoon
- Versie besturingssysteem telefoon
- Versie van de app
- Naam en/of vestigingsplaats van dealer

In afwachting van uw reactie een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,

Peugeot Klantenservice
Telefoon 0800 738 4368
UPDATE:

Beste meneer Corner,

Ik heb uw zaak doorgezet naar de IT afdeling en heb een terugkoppeling van hen ontvangen.

Op dit moment zijn ze hard aan het werk met een update voor de app waarin zij grote aanpassingen zullen doorvoeren. Voor de ritregistratie wordt hierin aangepast. De lancering van de update staat gepland voor begin januari 2022. Wij willen u vriendelijk vragen tot die tijd geduldig af te wachten.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.
Een fijne dag en vele veilige kilometers met uw Peugeot gewenst.

Met vriendelijke groet,

Peugeot Klantenservice
Telefoon 0800 738 4368
- Keyless entree
- Voorruit verwarming
- Verwarming voorstoelen
Ivo's

Bericht door Ivo's »

Er wordt in elk geval aan een 'grote update' (whatever that may be...) gewerkt. Let's see where that gets us.... ;)
e-2008 Allure Pack // Blanc Nacré
Zoe R135 Intense 50 / / Blueberry Violett
JanMostert

Gisteren weer een ritje gedaan en ja hoor: het werkt weer. Ook oudere ritten ná 7-11 staan erin.

Hopelijk wordt de app betrouwbaarder en intuïtiever dan de huidige versie. Ik wacht af ..
gekker

Bericht door gekker »

Hij registreert wel de ritten, maar niet het startpunt of het eindpunt 😤😤 Ik word er moedeloos van.
Peugeot-5008
Beheerder

gekker schreef: 29 nov 2021, 20:06 Hij registreert wel de ritten, maar niet het startpunt of het eindpunt 😤😤 Ik word er moedeloos van.
Zoals al eerder geadviseerd Even de app opnieuw installeren. Kennelijk een foutje

Plaats reactie

Terug naar “De Peugeot-app”