Onderhoudsbeurten verwijderen in de app

Voor alle vragen omtrent de Peugeot App
Jeffry Frikken

Onderhoudsbeurten verwijderen in de app

Berichtdoor Jeffry Frikken » 02 mar 2020, 23:39

Naast het bijhouden van de ritten is het ook mogelijk om onderhoud bij te houden en toe te voegen aan de app. Je kunt, bij mijn weten, echter niet het ingevoerde onderhoud bekijken, klopt dat? Alleen een globaal overzicht van wanneer onderhoud heeft plaatsgevonden en wanneer de volgende onderhoudsbeurt moet plaatsvinden is te zien, geloof ik.

En is het mogelijk het ingevoerde onderhoud te wijzigen en/of te verwijderen? Ik heb ooit eens iets verkeerds ingevoerd, waardoor het interval nu afwijkt van het daadwerkelijke onderhoudsinterval en de app denkt dat de auto al tijden voor een onderhoudsbeurt naar de garage moet, terwijl dat niet het geval is. Ik krijg het echter niet voor elkaar om één of alle onderhoudsbeurten te verwijderen en ze er dan allemaal opnieuw in te zetten, met de informatie uit het onderhoudsboekje.

Wellicht weet iemand anders dit?
Veel dank alvast!

Peugeot-5008
Beheerder

Re: Onderhoudsbeurten verwijderen in de app

Berichtdoor Peugeot-5008 » 03 mar 2020, 06:34

Met een editor moet je het export bestand wel kunnen bewerken en daarna opnieuw importeren. Weet echter niet of het onderhoud daar ook in staat.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM

rick
Moderator

Berichtdoor rick » 03 mar 2020, 11:57

PSA is bezig de Mypeugeot pagina op internet aan te passen.

In FR is de nieuwe site al online gegaan.
Daar kun je het onderhoud en de komende beurten en geadviseerde werkzaamheden etc raadplegen en waarschijnlijk ook aanpassen:
2.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130

Jeffry Frikken

Berichtdoor Jeffry Frikken » 18 mar 2020, 21:49

Volgens mij krijg je bij de export alleen de ritgegevens en zit daar de informatie over het onderhoud niet bij in. Zou het dan zo zijn dat als je de app verwijdert, de onderhoudsgegevens ook verdwenen zijn? Of het zou kunnen wellicht dat die inderdaad in het mypeugeot-account zitten en dat de informatie in de app gesynchroniseerd is met de informatie op de website van mypeugeot.

Jeffry Frikken

Berichtdoor Jeffry Frikken » 18 mar 2020, 21:50

PSA is bezig de Mypeugeot pagina op internet aan te passen.

In FR is de nieuwe site al online gegaan.
Daar kun je het onderhoud en de komende beurten en geadviseerde werkzaamheden etc raadplegen en waarschijnlijk ook aanpassen:

2.png
Ik heb daar een kijkje genomen en inderdaad kun je op de Franse website aanvullende informatie zien. Ik ben benieuwd naar de Nederlandse versie hiervan, heb je enig idee wanneer deze online komt? Ik zie op de website en dan specifiek de pagina voor het onderhoud zo niet een optie staan om gegevens aan te passen/bij te werken/te verwijderen.

rick
Moderator

Berichtdoor rick » 18 mar 2020, 22:00

Als de data van onderhoud op de server van PSA geregistreerd staat blijft dat op jouw mypeugeot account staan ongeacht of je de gegevens van de app verwijderd.

Mijn Frans is niet optimaal om te zoeken naar een optie om eea te wijzigen.
Voorheen kon dat op de NL. site wel dus zal waarschijnlijk ook wel weer komen vermoed ik
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130

Terug naar “De Peugeot APP”