Restauratie Peugeot 405 Mi16
-
- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 23 mar 2014, 16:45
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
De remmen zijn wel "vrij essentieel" bij een auto, dus daar zou ik inderdaad geen risico mee nemen. Als je er niet uitkomt v.w.b. het ontluchten moet je EH Autoservice (Edgar) maar bellen. die kan je ongetwijfeld wat tips geven.
PEUGEOT 407 | XS Pack | 2.0 16v 136pk | bj. 2005
+ personalisatie: Rouge profond (metaallak), 17” Cosmos velgen, RT3, privacyglas, leder Claudia, PDC, TPMS
+ accessoires: afneembare trekhaak, chromen grillstrips en dorpellijsten, anti-diefstal wielbouten & bagagenet
+ personalisatie: Rouge profond (metaallak), 17” Cosmos velgen, RT3, privacyglas, leder Claudia, PDC, TPMS
+ accessoires: afneembare trekhaak, chromen grillstrips en dorpellijsten, anti-diefstal wielbouten & bagagenet
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Heb besloten om alle remklauwen te gaan vervangen, gewoon uit veiligheid en ik wil geen narigheid krijgen.
Diep in het magazijn gelukkig nog het OEM setje manometers incl de ontluchtingsprocedure gevonden, ik wist dat ik het ooit had gezien.
Kunnen we de remmen op de OEM manier ontluchten.

Diep in het magazijn gelukkig nog het OEM setje manometers incl de ontluchtingsprocedure gevonden, ik wist dat ik het ooit had gezien.
Kunnen we de remmen op de OEM manier ontluchten.

-
- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 23 mar 2014, 16:45
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Dan moet het wel goedkomen! Zat er veel stof op? 

PEUGEOT 407 | XS Pack | 2.0 16v 136pk | bj. 2005
+ personalisatie: Rouge profond (metaallak), 17” Cosmos velgen, RT3, privacyglas, leder Claudia, PDC, TPMS
+ accessoires: afneembare trekhaak, chromen grillstrips en dorpellijsten, anti-diefstal wielbouten & bagagenet
+ personalisatie: Rouge profond (metaallak), 17” Cosmos velgen, RT3, privacyglas, leder Claudia, PDC, TPMS
+ accessoires: afneembare trekhaak, chromen grillstrips en dorpellijsten, anti-diefstal wielbouten & bagagenet
- Michel 3008 GT
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 13 mar 2014, 21:40
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Mooi en indrukwekkend project Jeroen! Leuk om te zien dat een Mi-16 wordt gered en niet zijn hart moet afstaan aan een 205 

Peugeot 3008 1.6 THP GT van feb 2011
THP Tuning
Turbo upgrade, Seat Ibiza Cupra IC upgrade, RVS downpipe, FMHP207: 2XX pk, 300+ nm
THP Tuning
Turbo upgrade, Seat Ibiza Cupra IC upgrade, RVS downpipe, FMHP207: 2XX pk, 300+ nm
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
@Michel 3008 GT: dankjewel.
Afgelopen tijd niks gedaan. Geen tijd gehad maar ook even niet de "puf" ervoor.
Er zitten een paar kleine dingen tegen en dan ineens is even de maat vol, komt wel weer hoor
Thermostaat lekt koelwater, tankvlotter ben ik nog naar opzoek, remmen nog geen tijd voor gehad (wel zitten de nieuwe remklauwen er al op) en dan de stuurhuis lekkage nog.
Nu ga ik eerst even op adem komen en als de zin en tijd er weer is gaan we weer verder.
Afgelopen tijd niks gedaan. Geen tijd gehad maar ook even niet de "puf" ervoor.
Er zitten een paar kleine dingen tegen en dan ineens is even de maat vol, komt wel weer hoor

Thermostaat lekt koelwater, tankvlotter ben ik nog naar opzoek, remmen nog geen tijd voor gehad (wel zitten de nieuwe remklauwen er al op) en dan de stuurhuis lekkage nog.
Nu ga ik eerst even op adem komen en als de zin en tijd er weer is gaan we weer verder.
- Peugeot-5008
- Beheerder
- Berichten: 9861
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Dacht dat je al een tankvlotter had gevonden in Duitsland of ben ik nu abuis?
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
@Peugeot-5008: die is geannuleerd. Verkoper had hem niet meer liggen. Jammer.
- Peugeot-5008
- Beheerder
- Berichten: 9861
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Dat was zonde. Je was er blij mee gevonden te hebben.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 dec 2020, 15:56
- Locatie: Westerkwartier
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Is dat dezelfde vlotter als in een 405T16?
Moet ik goed zoeken. vast wel liggen ergens.
Moet ik goed zoeken. vast wel liggen ergens.
Peugeot 308CC 1.6THP, 306 cabriolet 1.8 16V, 206CC 1.6 16V, 405 T16, 205 CTI, J5 Tabbert
Fiat Ducato Frankia
Subaru Impreza WRX, Impreza GTT
Fiat Ducato Frankia
Subaru Impreza WRX, Impreza GTT
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
@SubPug: Ik zal een foto maken van de nummers die erop staan. Dat zou wel mooi zijn.
Gelijk maar even gedaan. Het OEM nummer volgens servicebox zou moeten zijn 1527-68


Gelijk maar even gedaan. Het OEM nummer volgens servicebox zou moeten zijn 1527-68


-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 dec 2020, 15:56
- Locatie: Westerkwartier
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Zal het weekend kijken. Heb redelijk wat 309 16V en 405 T16 gereden en een aantal gesloopt. Alleen ff zoeken waar het ligt 

Peugeot 308CC 1.6THP, 306 cabriolet 1.8 16V, 206CC 1.6 16V, 405 T16, 205 CTI, J5 Tabbert
Fiat Ducato Frankia
Subaru Impreza WRX, Impreza GTT
Fiat Ducato Frankia
Subaru Impreza WRX, Impreza GTT
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
@SubPug: heeft u al tijd gehad om te kijken?
Jullie zullen wel denken er komen geen updates meer van dit project.
Dat klopt. Ik heb het project even aan de kant moeten zetten om verschillende redenen, neemt niet weg dat ik deze Mi16 niet meer ga afmaken. Maar het gaat wat langer duren.
Reden 1 is dat ik nog naar onderdelen opzoek ben en gewoon lastig te vinden zijn.
Reden 2 is dat mijn vrouw toch niet haar 108 weg wil doen, die auto kost geen drol en doet het altijd. Dus ik kan nu gewoon in onze "hoofdauto" blijven rijden voor dagelijks vervoer. En ze vind het zonde dat zo'n mooie "oude" 405 gereden gaat worden in de herfst en winter periode. Ze vind het leuker dat het een auto word die we erbij kunnen houden voor de mooie dagen (heeft ze wel een beetje gelijk in, blijft hij ook mooier)
Reden 3 is dat er momenteel ook gewoon geen tijd is. Het is nog nooit zo druk geweest. Vanaf februari komt er een stagiere zodat ik wat meer tijd hebt om andere (lichtere) dingen te doen zoals storingen etc. Dit heeft te maken met reden 4
Reden 4 is dat ik al een tijde tobt met mijn lichaam. Ik heb veel pijn aan mijn gewrichten, vermoedelijk door onstekingen en slijtage, en dan met name aan mijn rechter schouder wat doorstraalt naar mijn arm en elleboog. En mijn voeten en met name mijn hiel doet enorm veel pijn, ze denken aan hielspoor.
Dus als ik dan een dag gewerkt heb dan ben ik blij dat ik naar huis mag en mijn rust mag nemen. Inmiddels wel afspraken met huisarts staan maar met al dat corona gedoe duurt het gewoon allemaal wat langer.
Zat afgelopen week al in de wachtkamer te wachten totdat ik de mededeling kreeg dat ik weer naar huis mocht omdat de huisarts ziek was geworden en getest moest worden. Dus nu maar weer afwachten voor een nieuwe afspraak.
Maar als er weer vorderingen zijn dan meld ik ze uiteraard weer.
Jeroen
Jullie zullen wel denken er komen geen updates meer van dit project.
Dat klopt. Ik heb het project even aan de kant moeten zetten om verschillende redenen, neemt niet weg dat ik deze Mi16 niet meer ga afmaken. Maar het gaat wat langer duren.
Reden 1 is dat ik nog naar onderdelen opzoek ben en gewoon lastig te vinden zijn.
Reden 2 is dat mijn vrouw toch niet haar 108 weg wil doen, die auto kost geen drol en doet het altijd. Dus ik kan nu gewoon in onze "hoofdauto" blijven rijden voor dagelijks vervoer. En ze vind het zonde dat zo'n mooie "oude" 405 gereden gaat worden in de herfst en winter periode. Ze vind het leuker dat het een auto word die we erbij kunnen houden voor de mooie dagen (heeft ze wel een beetje gelijk in, blijft hij ook mooier)
Reden 3 is dat er momenteel ook gewoon geen tijd is. Het is nog nooit zo druk geweest. Vanaf februari komt er een stagiere zodat ik wat meer tijd hebt om andere (lichtere) dingen te doen zoals storingen etc. Dit heeft te maken met reden 4
Reden 4 is dat ik al een tijde tobt met mijn lichaam. Ik heb veel pijn aan mijn gewrichten, vermoedelijk door onstekingen en slijtage, en dan met name aan mijn rechter schouder wat doorstraalt naar mijn arm en elleboog. En mijn voeten en met name mijn hiel doet enorm veel pijn, ze denken aan hielspoor.
Dus als ik dan een dag gewerkt heb dan ben ik blij dat ik naar huis mag en mijn rust mag nemen. Inmiddels wel afspraken met huisarts staan maar met al dat corona gedoe duurt het gewoon allemaal wat langer.
Zat afgelopen week al in de wachtkamer te wachten totdat ik de mededeling kreeg dat ik weer naar huis mocht omdat de huisarts ziek was geworden en getest moest worden. Dus nu maar weer afwachten voor een nieuwe afspraak.
Maar als er weer vorderingen zijn dan meld ik ze uiteraard weer.
Jeroen
- Peugeot-5008
- Beheerder
- Berichten: 9861
- Lid geworden op: 25 mar 2015, 21:31
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Sterkte Jeroen.
Dat medische vertraging door Corona herken ik maar al te goed.
Dat medische vertraging door Corona herken ik maar al te goed.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)
Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 dec 2020, 15:56
- Locatie: Westerkwartier
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Hoi Jerilo.
Helaas nog niets gevonden. Ben aan het intern verhuizen en had wel iets verwacht tegen te komen. Is een kleine sloperij hier
Even snel kijken lukt niet.
Heb nog wel een sloop T16 staan. Als de bekleding eruit is, kan ik die bekijken.
Gezondheidszorg is inderdaad "shit" momenteel.
Wij hebben onze zoon sinds oktober thuis a.g.v. Corona. Knapt maar niet op en de zorg in het ziekenhuis gaat heeel traag.
Helaas nog niets gevonden. Ben aan het intern verhuizen en had wel iets verwacht tegen te komen. Is een kleine sloperij hier

Heb nog wel een sloop T16 staan. Als de bekleding eruit is, kan ik die bekijken.
Gezondheidszorg is inderdaad "shit" momenteel.
Wij hebben onze zoon sinds oktober thuis a.g.v. Corona. Knapt maar niet op en de zorg in het ziekenhuis gaat heeel traag.
Peugeot 308CC 1.6THP, 306 cabriolet 1.8 16V, 206CC 1.6 16V, 405 T16, 205 CTI, J5 Tabbert
Fiat Ducato Frankia
Subaru Impreza WRX, Impreza GTT
Fiat Ducato Frankia
Subaru Impreza WRX, Impreza GTT
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
@SubPug: Geen probleem, ik wacht het rustig af.
Nou ik toch aan het schrijven ben, hierbij gelijk een kleine update.
De 405 HAD er bijna niet meer geweest!
2 weekjes geleden hadden we een rustige middag. Het was mooi weer dus ik denk laat ik eens een klein stukje met de 405 gaan rijden. Van elke keer dat stationair draaien word het er ook allemaal niet beter van.
Ik de 405 aan de praat gekregen, even een beetje op temperatuur laten komen, groene handelaarsplaten gemonteerd en ik de weg op. Eerst een paar rondjes op het terrein om te kijken of de remdruk blijft bestaan (je weet maar nooit met het ingewikkelde remsysteem). Toen ik het vertrouwden de weg op gereden om een klein "rondje om de kerk" te doen.
Ik kwam er namelijk achter dat ik dus nog geen handrem hebt. Was nog niet toegekomen aan de kabels om deze te monteren.
Nou ja rustig rijden en hopelijk gaat het goed komen.
Dat had ik nog niet gedacht of ik zie in mijn ooghoek een auto van links aankomen (ik reed op een voorrangsweg) en die auto zag ik dus niet afremmen. Het scheelde maar een haartje of ik had een Renault Zoë in mijn linkerkant gehad
Toen ik van de schrik een beetje bekomen was durfde ik het niet aan om de polder in te gaan dus ben binnendoor weer terug gereden naar de garage.
De motor loopt stationair goed maar tijdens gasgeven loopt hij niet lekker. Het lijkt er dan op of er 1 cilinder niet lekker mee doet. Hij bokt enorm.
Temperatuur blijft wel goed maar halverwege gingen toch ineens de remlampjes branden. Gelukkig bleef ik wel remdruk houden.
Rustig terug gereden en weinig hoeven te remmen gelukkig. Bij het achteruit rijden om de werkplaats in te rijden moest ik stoppen omdat de garagedeur nog gesloten was. Toen gebeurde er iets heel vreemds, ik wil remmen maar het pedaal klapte volledig op de bodem en ik had totaal geen remdruk meer, en in mijn achterhoofd dat de handrem het dus ook niet doet kwam ik dus tegen de garagedeur tot stilstand
Gelukkig ging het niet hard maar toch je schrikt wel. Geen schade gelukkig. Mijn collega heeft wel staan lachen (is dus bij hem ook een keer gebeurt).
Bij binnen zetten toch maar eens gekeken maar het remvloeistof peil staat keurig op max. En de pomp draaide ook nog. Hopelijk is het nog een kwestie van lucht in het systeem. Maar dat gaan we op een later tijdstip maar eens bekijken.
Ik vind het belangrijker dat de motor mooier moet gaan lopen. Dus de bougies eruit gehaald om toch voor alle zekerheid eens de compressie te testen. Je weet maar nooit. Je kan wel allerlei dingen gaan doen maar als de compressie niet goed blijkt te zijn dan kan je bezig blijven.
Nou ik kan je vertellen die is prima in orde.
Toen een CO-meting uitgevoerd. Deze stond rond de 2% CO. Dit heeft ook niks opgeleverd en heb ik ook zo laten staan.
De volgende stap is toch nog een keer het brandstoffilter vervangen door een schoon exemplaar. Er is toch oude brandstof in gekomen met vervuiling. Misschien is hierdoor de brandstofdruk te weinig. Ga ik ook zeker nog meten. Brandstofdrukregelaar op de gallerij kan natuurlijk ook defect zijn van al dat lange stilstaan. Injectoren heb ik diezelfde middag ook nog een keer in de testbank gehad maar deze geven exact dezelfde opbrengst en mooi sproeibeeld.
Ook de ontsteking ga ik nog controleren op signaal. En heel belangrijk of er niet ergens een luchtlekkage aanwezig is.
Dus nog genoeg te doen het aankomende jaar
.
Inmiddels al wel foto's wezen maken van mijn schouder. Zit alleen nog op de uitslag te wachten. Pijn is gelukkig ook weer iets verdraagzamer.
Tot de volgende update,
Jeroen
Nou ik toch aan het schrijven ben, hierbij gelijk een kleine update.
De 405 HAD er bijna niet meer geweest!

2 weekjes geleden hadden we een rustige middag. Het was mooi weer dus ik denk laat ik eens een klein stukje met de 405 gaan rijden. Van elke keer dat stationair draaien word het er ook allemaal niet beter van.
Ik de 405 aan de praat gekregen, even een beetje op temperatuur laten komen, groene handelaarsplaten gemonteerd en ik de weg op. Eerst een paar rondjes op het terrein om te kijken of de remdruk blijft bestaan (je weet maar nooit met het ingewikkelde remsysteem). Toen ik het vertrouwden de weg op gereden om een klein "rondje om de kerk" te doen.
Ik kwam er namelijk achter dat ik dus nog geen handrem hebt. Was nog niet toegekomen aan de kabels om deze te monteren.
Nou ja rustig rijden en hopelijk gaat het goed komen.
Dat had ik nog niet gedacht of ik zie in mijn ooghoek een auto van links aankomen (ik reed op een voorrangsweg) en die auto zag ik dus niet afremmen. Het scheelde maar een haartje of ik had een Renault Zoë in mijn linkerkant gehad

Toen ik van de schrik een beetje bekomen was durfde ik het niet aan om de polder in te gaan dus ben binnendoor weer terug gereden naar de garage.
De motor loopt stationair goed maar tijdens gasgeven loopt hij niet lekker. Het lijkt er dan op of er 1 cilinder niet lekker mee doet. Hij bokt enorm.
Temperatuur blijft wel goed maar halverwege gingen toch ineens de remlampjes branden. Gelukkig bleef ik wel remdruk houden.
Rustig terug gereden en weinig hoeven te remmen gelukkig. Bij het achteruit rijden om de werkplaats in te rijden moest ik stoppen omdat de garagedeur nog gesloten was. Toen gebeurde er iets heel vreemds, ik wil remmen maar het pedaal klapte volledig op de bodem en ik had totaal geen remdruk meer, en in mijn achterhoofd dat de handrem het dus ook niet doet kwam ik dus tegen de garagedeur tot stilstand

Gelukkig ging het niet hard maar toch je schrikt wel. Geen schade gelukkig. Mijn collega heeft wel staan lachen (is dus bij hem ook een keer gebeurt).
Bij binnen zetten toch maar eens gekeken maar het remvloeistof peil staat keurig op max. En de pomp draaide ook nog. Hopelijk is het nog een kwestie van lucht in het systeem. Maar dat gaan we op een later tijdstip maar eens bekijken.
Ik vind het belangrijker dat de motor mooier moet gaan lopen. Dus de bougies eruit gehaald om toch voor alle zekerheid eens de compressie te testen. Je weet maar nooit. Je kan wel allerlei dingen gaan doen maar als de compressie niet goed blijkt te zijn dan kan je bezig blijven.
Nou ik kan je vertellen die is prima in orde.
Toen een CO-meting uitgevoerd. Deze stond rond de 2% CO. Dit heeft ook niks opgeleverd en heb ik ook zo laten staan.
De volgende stap is toch nog een keer het brandstoffilter vervangen door een schoon exemplaar. Er is toch oude brandstof in gekomen met vervuiling. Misschien is hierdoor de brandstofdruk te weinig. Ga ik ook zeker nog meten. Brandstofdrukregelaar op de gallerij kan natuurlijk ook defect zijn van al dat lange stilstaan. Injectoren heb ik diezelfde middag ook nog een keer in de testbank gehad maar deze geven exact dezelfde opbrengst en mooi sproeibeeld.
Ook de ontsteking ga ik nog controleren op signaal. En heel belangrijk of er niet ergens een luchtlekkage aanwezig is.
Dus nog genoeg te doen het aankomende jaar

Inmiddels al wel foto's wezen maken van mijn schouder. Zit alleen nog op de uitslag te wachten. Pijn is gelukkig ook weer iets verdraagzamer.
Tot de volgende update,
Jeroen
- rick
- Moderator
- Berichten: 8753
- Lid geworden op: 15 feb 2014, 09:40
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
jerilo schreef: ↑24 jan 2021, 12:58 Toen gebeurde er iets heel vreemds, ik wil remmen maar het pedaal klapte volledig op de bodem en ik had totaal geen remdruk meer, en in mijn achterhoofd dat de handrem het dus ook niet doet kwam ik dus tegen de garagedeur tot stilstand
Gelukkig ging het niet hard maar toch je schrikt wel. Geen schade gelukkig. Mijn collega heeft wel staan lachen (is dus bij hem ook een keer gebeurt).


308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
-
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 26 jun 2014, 14:42
- Locatie: Hoeksche-Waard
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Een hele kleine update.
Vandaag ben ik aan een tankvlotter/aanzuigbuis gekomen.
Op de website van Peugeot klassiek was deze nu enorm in prijs gedaald. Heb er gelijk eentje aangekocht.
Een paar maanden geleden stonden ze nog voor ruim €300,- te koop. Nu heb ik hem voor €120,- incl verzenden.
Tot de volgende update.
Vandaag ben ik aan een tankvlotter/aanzuigbuis gekomen.
Op de website van Peugeot klassiek was deze nu enorm in prijs gedaald. Heb er gelijk eentje aangekocht.
Een paar maanden geleden stonden ze nog voor ruim €300,- te koop. Nu heb ik hem voor €120,- incl verzenden.
Tot de volgende update.
-
- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 23 mar 2014, 16:45
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Dat scheelt! Waarschijnlijk werden ze hem zat op de plank.
PEUGEOT 407 | XS Pack | 2.0 16v 136pk | bj. 2005
+ personalisatie: Rouge profond (metaallak), 17” Cosmos velgen, RT3, privacyglas, leder Claudia, PDC, TPMS
+ accessoires: afneembare trekhaak, chromen grillstrips en dorpellijsten, anti-diefstal wielbouten & bagagenet
+ personalisatie: Rouge profond (metaallak), 17” Cosmos velgen, RT3, privacyglas, leder Claudia, PDC, TPMS
+ accessoires: afneembare trekhaak, chromen grillstrips en dorpellijsten, anti-diefstal wielbouten & bagagenet
- Bart-Peugeot
- Moderator
- Berichten: 3775
- Lid geworden op: 09 feb 2014, 23:38
- Locatie: Rijnmond
Re: Restauratie Peugeot 405 Mi16
Dat is een redelijke prijs. Hopelijk kom je nu weer wat verder met de 405.
In bezit van een blauwe Peugeot 308 SW 1.6 bluehdi BLE pack (2015).
Tevens eigenaar van een groene 504 GL (1977).
Tevens eigenaar van een groene 504 GL (1977).