Levertijden

Welke uitvoering past het beste bij jou
Plaats reactie
Robin40
Peugeot Liefhebber

Re: Levertijden

Bericht door Robin40 »

Besteld via auto.nl. helaas laten ze niet los waar en wanneer zij de voorraad hebben besteld. Heb zelf eind maart de bestelling bij hen gedaan. Gaat om een active pack in fusion orange.
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

Ah prima levertijd voor jou dan 👍 Laat maar weten als je hem binnen hebt ;)
Remmnl
Peugeot Liefhebber

Bericht door Remmnl »

Ik heb ook precies dezelfde besteld. Een allure-pack Orange. Zou 7 juli geleverd worden. Belde mij net op dat het niet door kon gaan vanwege een terugroepactie door peugeot. Zou iets met de GPS zijn. Op de vraag of de lokale dealer dat niet kon oplossen kon ze niet antwoorden. Ook weten ze niet hoe lang het zou gaan duren.

Nu maar weer afwachten.

P.s. voorstellen doe ik als ik de auto heb natuurlijk !
Rick
Moderator
Like! Gegeven!: 33 keren
Like! Gekregen: 32 keren

Bericht door Rick »

Voorstellen mag je nu al doen.
En na aflevering heb je weer iets om je topic weer aan te vullen ;)
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

Vandaag in het JL dashboard is mijn verwachte leverdatum naar 10 weken gegaan. Gelukkig telt hij voorlopig nog af, maar garantie is het nog zeker niet :D
JJBrr
Peugeot Fanaat

Bericht door JJBrr »

Dibs schreef: 21 jun 2022, 08:38 Vandaag in het JL dashboard is mijn verwachte leverdatum naar 10 weken gegaan. Gelukkig telt hij voorlopig nog af, maar garantie is het nog zeker niet :D
Nog steeds bizar vanaf december. Die van mij staat op 7 weken vandaag, besteld begin feb.
We zullen zien hoe het loopt maar goed nieuws dat die van jou lig ook iets naar voren is gekomen.
Had zelf het idee dat het een tellertje is wat gewoon aftelt, maar een collega had toch van een just lease mdw gehoord dat deze in direct contact staat met de informatie die de dealer heeft. We zullen het zien
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

Ja we gaan het meemaken! Verschil zal inderdaad wel zitten in dat de GT langere levertijd heeft. Tot die tijd maar goed uitzoeken welke Wallbox ik zal ophangen. Hebben jullie nog tips?
JJBrr
Peugeot Fanaat

Bericht door JJBrr »

Dibs schreef: 22 jun 2022, 11:53 Ja we gaan het meemaken! Verschil zal inderdaad wel zitten in dat de GT langere levertijd heeft. Tot die tijd maar goed uitzoeken welke Wallbox ik zal ophangen. Hebben jullie nog tips?
Heb een wallbox pulsar plus besteld. Mooi design en klein formaat gaf de doorslag. Deze is via amazon uk voordelig te krijgen bij Wallbox zelf. Ongeveer 600 incl import en btw. Heb het 22 kw zonder load balancing. Laatste vond ik wat overkill ivm aanpassing naar 3 fasen en nieuwe meterkast. :)
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

JJBrr schreef: 22 jun 2022, 13:47 Heb een wallbox pulsar plus besteld. Mooi design en klein formaat gaf de doorslag. Deze is via amazon uk voordelig te krijgen bij Wallbox zelf. Ongeveer 600 incl import en btw. Heb het 22 kw zonder load balancing. Laatste vond ik wat overkill ivm aanpassing naar 3 fasen en nieuwe meterkast. :)
Naar die wallbox zat ik ook te kijken. Ben benieuwd hoe de ervaring is. Wat ik jammer vind is dat er geen ethernet kabel in kan en geen RFID ondersteund, maar verder zou ik ook waarschijnlijk voor deze gaan.

Andere opties zouden voor mij de Alfen S-line (met vaste laadkabel) en de Wallbox Copper SB (maar die heeft geen vaste laadkabel). Deze hebben beide RFID en ethernet zag ik.
Ivo's
Peugeot Freak
Like! Gegeven!: 5 keren
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door Ivo's »

Hier hangt een Wallbox Copper SB aan de muur.
Mijn vrouw moet zakelijk kunnen declareren, dus paslezer en backoffice nodig.
In ons geval Shell Recharge card en E-flux backoffice.

Ik heb een verzwaarde kabel laten leggen (5x6mm2, om in later stadium evt. de volle 22KW te kunnen benutten, maar daarvoor moet mijn hoofdaansluiting ook verzwaard worden :x :roll: ) en de Copper via Ethernet 'hard' aan het netwerk hangen.

Overigens hebben we bewust gekozen voor de versie met socket, stuk cleaner vonden wij, maar dat is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur...
His: MY2022 e-2008 Allure Pack // Blanc Nacré // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Afneembare trekhaak

Hers : CANCELLED MY23 e-208 GT400 // Jaune Faro // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Pack City 2
NEW: Mini Cooper S Electric Yours Edt. // BRG & Gloss Black // Stoel-stuurverwarming // connect pack premium // Adaptive LED Premium
JJBrr
Peugeot Fanaat

Bericht door JJBrr »

Iemand nieuws over levertijden?
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder
Like! Gegeven!: 24 keren
Like! Gekregen: 51 keren

Bericht door Peugeot-5008 »

JJBrr schreef: 27 jun 2022, 08:20 Iemand nieuws over levertijden?
Laatste bericht daarover is van vorige week… :roll:
Prive: 3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
Prive: 208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK (Gris Artense, extra optie: Getinte ramen, 18" Bund velgen, alu stootlijsten)
Geannuleerd: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

Jup, hier staat hij nog op 10 weken. Naar verwachting springt de teller morgen naar 9..
Remmnl
Peugeot Liefhebber

Bericht door Remmnl »

Vanaf Peugeot een aflever stop op de geleverde auto's aan de garage. Vanwege een GPS probleem waardoor de SOS knop niet werkt. Mijn auto staat dus wel bij de garage (auto.nl) maar mag niet afgeleverd worden.
NoaSemmie1961
Peugeot Fanaat

Bericht door NoaSemmie1961 »

Remmnl wanneer besteld?
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

Ze zijn wel lekker bezig bij Peugeot 😥
Remmnl
Peugeot Liefhebber

Bericht door Remmnl »

NoaSemmie1961 schreef: 27 jun 2022, 20:28 Remmnl wanneer besteld?
Begin mei goedkeuring gegeven voor lease. 7 juli zou de auto geleverd worden. Vorige week belletje met het nieuws. Nu onbekend hoelang het gaar duren.
Robin40
Peugeot Liefhebber

Bericht door Robin40 »

Remmnl schreef: 27 jun 2022, 18:33
Vanaf Peugeot een aflever stop op de geleverde auto's aan de garage. Vanwege een GPS probleem waardoor de SOS knop niet werkt. Mijn auto staat dus wel bij de garage (auto.nl) maar mag niet afgeleverd worden.
Sos knop zeker niet standaard op alle auto's en alleen met ingebouwde navigatie? Die van mij zonder ingebouwde navigatie komt ook van auto.nl en wordt donderdag thuis geleverd.
Dibs
Peugeot Liefhebber

Bericht door Dibs »

Dibs schreef: 27 jun 2022, 09:24 Jup, hier staat hij nog op 10 weken. Naar verwachting springt de teller morgen naar 9..
Yes, vandaag is de levertijd in het dashboard aangepast naar 9 weken.
Ivo's
Peugeot Freak
Like! Gegeven!: 5 keren
Like! Gekregen: 2 keren

Bericht door Ivo's »

SOS knop heb je volgens mij altijd, ik heb geen ingebouwde navi en heb 'm in elk geval ook
His: MY2022 e-2008 Allure Pack // Blanc Nacré // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Afneembare trekhaak

Hers : CANCELLED MY23 e-208 GT400 // Jaune Faro // Keyless // Stoelverwarming // Drive Assist + // Pack City 2
NEW: Mini Cooper S Electric Yours Edt. // BRG & Gloss Black // Stoel-stuurverwarming // connect pack premium // Adaptive LED Premium
Plaats reactie

Terug naar “Aanschaftips (2008 II)”