Eindelijk opgehaald

Plaats hier je mooiste foto's van je Peugeot 2008
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Eindelijk opgehaald

Bericht door Peugeot-5008 »

Bezorgd Gefco ook de Peugeots in Belgie?

Verschil kan hem zitten dat jij uit NL komt en VeryStealth uit Belgie? Zijn wagen staat immers in Zeebrugge. De jouwe komt via Oosterhout bij de dealer.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
iw7050

Bericht door iw7050 »

VeryStealth schreef: 12 jan 2021, 19:24 Niet veel anders als die van jou. Blue Vertigo, panoramadak, focal, geen leer, wel de pack city en safety plus, geen trekhaak, Evissa velgen. Chassisnummer kreeg ik 14 december. Hoe Gefco de leveringen over de dealers verdeelt lijkt vooral uit te maken in het eindstadium en de definitieve leverdatum denk ik. Maar ben het wachten ook wel zat hoor haha. Zit er nog echt verschil in dat GT/GT pack verhaal?
Bijna identiek dan behalve kleur en nee, geen verschil in de GT/GT pack. Succes nog even met wachten dan maar dan heb je ook een fantastische auto.

Peugeot-5008 schreef: 12 jan 2021, 19:30 Bezorgd Gefco ook de Peugeots in Belgie?

Verschil kan hem zitten dat jij uit NL komt en VeryStealth uit Belgie? Zijn wagen staat immers in Zeebrugge. De jouwe komt via Oosterhout bij de dealer.
Dat zou inderdaad kunnen.
Peugeot 2008 II GT 1.2 PureTech 155pk EAT
Noir Onyx | 18" LM velgen Evissa | Hifi-systeem Focal | Pack City 2 | Panoramisch schuifdak | Draadloze telefoonlader
VeryStealth

Bericht door VeryStealth »

Peugeot-5008 schreef: 12 jan 2021, 19:30 Bezorgd Gefco ook de Peugeots in Belgie?

Nope, Nederland hier, wat die dan in Zeebrugge doet weet ik ook niet, wist de dealer me te vertellen vorige week dinsdag en bevestigde dit vandaag nog. :lol: Die gaf ook aan dat Gefco moest leveren en dat het daarop wachten was.

Verdwaald zeggen we dan maar.
Peugeot-5008
Beheerder

Bijzonder.... Op de verkeerde trein gezet... :lol:
Succes met wachten.

Stuur mij een PM
VeryStealth

Peugeot-5008 schreef: 13 jan 2021, 07:14 Bijzonder.... Op de verkeerde trein gezet... :lol:
Succes met wachten.
Auto wordt door Gefco begin volgende week bij de dealer geleverd. Had het nagevraagd qua Zeebrugge ipv Oosterhout en dit was de reactie van de dealer.

“Zeebrugge is tegenwoordig het alternatieve voorraadterrein i.p.v. Oosterhout.
Komen van beide locaties auto’s geleverd.”

Zou moeten opschieten nu dus :lol:
Peugeot-5008
Beheerder

Mja. Dan nog afhankelijk van de dealer vwb het aflveren aan jou als klant.

Stuur mij een PM
VeryStealth

Inderdaad, wachten is nog niet over maar het einde komt in zicht :D
Jojo

Bericht door Jojo »

Veel plezier met je auto gewenst. We hebben bijna dezelfde uitvoering. Ik heb gekozen voor de Bund velgen en heb overigens ook 8 maanden gewacht op de aflevering.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
208 Signature dark blue 2019 en 2008 GT Noir onyx 2019
KrelisV

Bericht door KrelisV »

Mooie auto Jojo, veel plezier en veel veilige kilometers ermee. Hou vooral de gladde kant boven.
Voor mijzelf hoop ik dat ze in Vigo het productietempo wat opvoeren want acht maanden is wel heul erg lang wachten. Mijn Orange-fusion GT-Pack zal anders ergens in juni :o / :o juli komen.
Peugeot 308 Allure 130PK 2017
* Rouge Ultimate
* Panoramadak
* Achteruitrijcamera
* Keyless Start & Entry
* Activ cruise control
* Full Led verlichting
* CD-speler en DAB+
Jojo

Bericht door Jojo »

Bedankt krelisV,

ik denk dat jij niet zolang hoeft te wachten hoor. Vorig jaar stopte de productie zeker een maand ivm corona en werd de methode waarmee de CO2 uitstoot wordt bepaald ook nog eens verandert waardoor Peugeot kennelijk even schrok...Daarnaast werd in december niet afgeleverd. Ik vermoed dat jij geen “last” zult hebben van al deze perikelen. En weet zeker dat je geen spijt krijgt van de Focal audio!
208 Signature dark blue 2019 en 2008 GT Noir onyx 2019
KrelisV

Bericht door KrelisV »

Dank voor je geruststellende woorden Jojo, dat klinkt bemoedigend. :mrgreen:
Ik ben inderdaad heel nieuwsgierig naar het geluid uit de de Focal. Die optie heb ik op het laatst nog toegevoegd toen in december de wijziging van het uitrustingsniveau GT-line naar GT en GT Pack werd doorgevoerd.
Peugeot 308 Allure 130PK 2017
* Rouge Ultimate
* Panoramadak
* Achteruitrijcamera
* Keyless Start & Entry
* Activ cruise control
* Full Led verlichting
* CD-speler en DAB+
iw7050

Bericht door iw7050 »

Jojo schreef: 18 jan 2021, 12:45 Veel plezier met je auto gewenst. We hebben bijna dezelfde uitvoering. Ik heb gekozen voor de Bund velgen en heb overigens ook 8 maanden gewacht op de aflevering.
Ook mooi die velgen, heb er echt tussen getwijfeld. Geniet ervan en veel veilige kilometers.

@KrelisV, hoop inderdaad dat je minder lang hoeft te wachten. En eens met Jojo over geen spijt van de focal. Succes met wachten :).
Peugeot 2008 II GT 1.2 PureTech 155pk EAT
Noir Onyx | 18" LM velgen Evissa | Hifi-systeem Focal | Pack City 2 | Panoramisch schuifdak | Draadloze telefoonlader
Plaats reactie

Terug naar “Foto's van je Peugeot (2008 II)”