Laden onderbroken

Voor alles onder de motorkap wat met E-aandrijving te maken heeft
Plaats reactie
Remmnl

Laden onderbroken

Bericht door Remmnl »

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat, als ik de auto aansluit en daarna de openbare laadpaal, de auto even laad of zelfs gelijk volledig opgeladen aangeeft. Soms na 5 minuten laden zegt de app laden onderbroken. Hebben meer mensen hier last van ?
Ik loop dan naar de auto, ontgrendel met het pasje de laadpaal en haal de stekker eruit. Stop de stekker er opnieuw in en gebruik het pasje weer. Vaak gaat het dan goed.
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Laden onderbroken

Bericht door Peugeot-5008 »

Klinkt als een boordlader die aan het overlijden is.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
swa.dek

Bericht door swa.dek »

Hier ook wel eens. Vaak is dan de auto openen en weer sluiten voldoende om verder te laden. Maar dus ook niet altijd.
Remmnl

Bericht door Remmnl »

swa.dek schreef: 20 jan 2023, 18:10 Hier ook wel eens. Vaak is dan de auto openen en weer sluiten voldoende om verder te laden. Maar dus ook niet altijd.
Nu inderdaad ook geprobeerd en dat werkt, al lijkt me dat niet de normale gang van zaken?!
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Zie mijn eerdere reactie
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Plaats reactie

Terug naar “E-Motorisch (2008-II)”