Ik heb het een beetje omgedraaid door eerst een inhoudelijke post te plaatsen en dan pas voor te stellen!
Mijn naam is Sebastiaan en mijn voorliefde voor de leeuw is eigenlijk vanuit huis meegegeven (405,406,407 - laatste iets minder succesvol)
Eigenlijk sinds ik werk altijd Peugeot gereden (lease). Begonnen met een 207, 307, 308SW. Een keer een uitstapje gemaakt naar een franse collega (Megane coupe RS) en recent een Mercedes ingeleverd. Echter, het merk met de leeuw blijft me op de een of andere manier toch trekken. Het ontwerp, het interieur. Het comfort (wat aardig richting de duitsers beweegt

Nooit issues gehad eigenlijk, behalve met mijn 207 - maar dat had wellicht ook met mijn rijstijl te maken als schoolverlater met een eerste leaseauto.
Enfin - lang verhaal kort - nu in afwachting van een 308SW GT Pack Hybrid180 (225 is zonde van het geld) in Platinium grijs met een fijne geluidsinstallatie en een schuifdakje. Kan niet wachten! Hopelijk eind juli binnen (4 okt 2021 in bestelling gezet)
Gr.
Seb