Boordcomputer

Jezelf even voorstellen als je nieuw bent, maar ook voor updates op een later tijdstip.
Plaats reactie
Anthony

Boordcomputer

Bericht door Anthony »

Hallo,Mijn boordcomputer is op een of ander manier uitgevallen en niet meer aan de praat te krijgen.
Heb alles, voor zover ik weet, uitgeprobeerd zoals de radio eruit halen kabel loskoppelen en 15 tot 20 minuten wachten en weer koppelen.
Dat heeft niets uitgehaald. Toen de pluspool van de accu af gehaald, een tijdje wachten, er terug opgezet maar weer niets.
Ben naar de peugeot dealer geweest hier in Spanje maar die heeft twee dagen nodig voor een diagnoserapport en eventuele reparatie.
Vindt ik wel een beetje lang.
Heeft iemand enige suggesties of oplossingen????
Bij voorbaat mijn dank.
Anthony
Rick
Moderator

Re: Boordcomputer

Bericht door Rick »

Anthony schreef: 10 aug 2022, 14:46 Heeft iemand enige suggesties of oplossingen????
Bij voorbaat mijn dank.
Anthony
Misschien vermelden welke peugeot het betreft.
Wat je exact bedoeld met de boordcomputer?

Lijkt mij niet zou spannend om zonder boordcomputer weer trug naar NL te rijden en hier een ander schermpje te monteren ipv in Spanje (als we hetzelfde bedoelen)

Ps dit is de rubriek om je voor te stellen , dus welkom!
Vragen stel je beter in de juiste rubriek van het juiste type Peugeot
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
Anthony

Bericht door Anthony »

Goedemiddag rick,
Het betreft een peugeot 3008 van 2013. Alles is uitgevallen. niets meer te zien op het scherm en geen radio meer.
Rick
Moderator

Bericht door Rick »

Betreft het een radio-cd-speler met oranje matrix scherm, of navi-radio met bijv. klap scherm?

Als radio EN scherm zijn uitgevallen zou ik toch eerst alle zekeringen controleren.

Ook achterop de radio en navi zit een zekering
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130 => iav e-208 GT
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

Welkom op het forum.

Je vraag beter stellen in het specifieke forumdeel.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”