Juridisch conflict

Voor alles wat je elders niet kwijt kan.
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Juridisch conflict

Bericht door Peugeot-5008 »

Doornekamp33 schreef: 15 mei 2021, 20:52 Nefkens Natuurlijk.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Passende slogan ;)
Vergeet B en D niet
Nefkens, onderdeel van de NBD groep.... :lol:
(Niet Best Dealers)

Maar goed. We dwalen af.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
Doornekamp33

Bericht door Doornekamp33 »

Grote probleem bij die grotere meerdere merk dealers, het merk interreseerd ze weinig, ze willen zoveel mogelijk verkopen, liever aan de lease, namelijk vaste inkomsten en die paar sukkels die hem zelf kopen en dan komen zeuren in de werkplaats.
Ik laat elke dealer links liggen waar je niet de werkplaats in kan, ik hoef niet perse, ik wil de mogelijkheid hebben tot persoonlijk contact met de monteur en niet met een stropdas achter een balie die net weet dat een auto 5 wielen heeft.

De dealers met liefde voor het merk sterven in rap tempo uit, jammer maar helaas de trend, dan maar naar de ploeterende universeel zoals JWA die niet in uren rekenen maar in oplossingen.
Zeker met een ouder model zoals TS heeft, die is de dealer allang vergeten, een 207, bestaan die nog en voor je het weet ben je veel euro's kwijt en hebben ze het nog niet gevonden.
Groet Peter
rick
Moderator

Bericht door rick »

TS heeft een 208 van de vorige generatie, die nog nieuw als overjarig model in het land staan.
Mag hopen dat een dealer hier nog wel iets vanaf weet.

Maar ik onderschrijf je verhaal ;)
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”