Peugeot meeting 2020 gaat niet door

Alle meetings en evenementen georganiseerd door Peugeot-meeting.
Gesloten
nec99
Beheerder

Peugeot meeting 2020 gaat niet door

Bericht door nec99 »

Beste leden,

Na veel nadenken zijn wij van mening dat er dit jaar geen evenement gehouden kan worden in verband met de Coronavirus.
Wij hadden al goedkeuring van Peugeot Nederland om een leuk evenement te organiseren. Maar wij vinden het onverantwoord om in september een evenement te hebben terwijl er nu steeds meer Corona besmettingen in Europa zijn.

Aangezien het organiseren veel tijd in beslag neemt moet ik het nu cancelen.

Wij hopen op jullie begrip en dat het volgend jaar weer wel mogelijk is.

Groet
Eric
Peugeot 208 II 1.2 E-THP 100 pk GT-line, opties; korte antenne, glazen dak, navigatie,hoogglans wiel kapjes, dodehoek signalering, leer achteraf met stoelverwarming
Kleur Rouge Elixir, 5 deurs
Bouwjaar 04-2020
Eigenaar www.facebook.com/Peugeot-Meeting-827440380608156/
mitchell

Re: Peugeot meeting 2020 gaat niet door

Bericht door mitchell »

Helaas jammer maar wel begrijpelijk!
RoyR

Bericht door RoyR »

Hmm jammer. Ik snap dat je er mee op moet passen. Maar, volgens mij is corona nu wel op zijn retour.
Ik was vorige week in Walibi. Daar stond men allemaal gewoon naast elkaar. Niks geen 1.5 meter
Peugeot 308 1.6 BlueHDI 120PK / 300NM Blue Lease Premium
- 18" Saphir Noir Velgen (Zomerset)
- 16'' Topaze Velgen (Winterset)
- Blanc Nacré
- Full LED Koplampen
- Keyless Entry
- Dode hoek bewaking
- Panoramadak
- Stoelverwarming & Stoelmassage

Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

RoyR schreef: 20 jul 2020, 20:04 Hmm jammer. Ik snap dat je er mee op moet passen. Maar, volgens mij is corona nu wel op zijn retour.
Ik was vorige week in Walibi. Daar stond men allemaal gewoon naast elkaar. Niks geen 1.5 meter Afbeelding
Zonder een hele discussie omtrent Corona op te starten, lees het nieuws even met name over wat er momenteel in België en enkele andere landen gebeurd. Het is inderdaad op retour. Retour weer terug te komen dan wel te verstaan.
Tel daarbij op dat (een deel van) het meeting-team in een risicogroep valt (oa ik zei de gek) én je niet wilt dat een evenement wat door jou wordt georganiseerd achteraf een haardje blijkt te worden met alle gezeik van dien.

De vraag is overigens ook niet of er een tweede golf komt, de vraag is wanneer die komt. Gewoon even afwachten todat de mensen die zonnodig naar het buitenland op vakantie moeten (omdat ze niet van hun eigen land kunnen en willen genieten) weer terugkomen naar Nederland en dan is ook hier het hek weer van de dam en de tweede golf eind september een feit....

https://nos.nl/artikel/2341314-corona-s ... uropa.html

Naar mijn idee de enige juiste beslissing vwb de meeting in 2020.
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
Ivro

Bericht door Ivro »

Begrijp het helemaal. Wachten op betere tijden...

Doornekamp33

Bericht door Doornekamp33 »

Sta er helemaal achter, corona is zeker op zijn retour, maar wel de vrrkeerde kant op.
Hou me hart vast ovrr een week of 6.
Groet Peter
Nikilauda504

Bericht door Nikilauda504 »

Gewoon lekker een jaar wachten, is veel veiliger inderdaad. Komt goed.
RIBrunner

Bericht door RIBrunner »

Jammer maar het meest verstandige. Wat zou voor mijn beeldvorming trouwens de te verwachte opkomst zijn?
RIB Yamaha and more....
Peugeot-5008
Beheerder

Bericht door Peugeot-5008 »

RIBrunner schreef: 21 jul 2020, 18:58 Jammer maar het meest verstandige. Wat zou voor mijn beeldvorming trouwens de te verwachte opkomst zijn?
Dat was nog niet geïnventariseerd.

2016 ruim 200 man geloof ik
2017 een stuk minder
Daarna geen meeting meer geweest
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
RIBrunner

Bericht door RIBrunner »

Ok snap ik. Had het erg leuk gevonden om op grote parkeerplaats wat auto’s te zien en even op afstand een praatje te maken en wat Peugeot “ware” te kunnen kopen. Ik ga voortaan toch in de toekomst afstand bewaren denk ik zoals ik er nu tegen aan kijken. Jammer jammer keek er erg naar uit wie weet nxt year hoeft wat mij betreft niet “ groots. Beetje parkeren, praatje ed is al snel leuk. :D
RIB Yamaha and more....
rick
Moderator

Bericht door rick »

Op verzoek van peter heb ik het andere topic gesloten.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Doornekamp33

En mijn post verwijderd.
Groet Peter
rick
Moderator

Bericht door rick »

en als je zo door gaat, deze ook :mrgreen:

Voor tips en/of meldingen aan de mods zit er rechtsboven een knop met het uitroepteken, dat vervuild het topic niet ;)
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Doornekamp33

Ik had het ook niet gevraagd, had gelinkt naar dit topic en de opmerking er onder gezet als bonus.

En op Tapatalk zit de meldknop niet of ik moet er overheen kijken.

Groet Peter
MarcelE

Bericht door MarcelE »

Peugeot-5008 schreef: 20 jul 2020, 20:24Zonder een hele discussie omtrent Corona op te starten...

De vraag is overigens ook niet of er een tweede golf komt, de vraag is wanneer die komt. Gewoon even afwachten totdat de mensen die zonnodig naar het buitenland op vakantie moeten (omdat ze niet van hun eigen land kunnen en willen genieten) weer terugkomen naar Nederland en dan is ook hier het hek weer van de dam en de tweede golf eind september een feit....

Laat ik beginnen met aan te geven dat ik het absoluut eens ben met het besluit om de meeting te cancelen.

Dan mijn punt waar ik al een aantal dagen over nadenk. Moet ik nou reageren of niet. Ik doe het toch, al is het alleen al voor mijn eigen gemoedsrust. Het gaat mij om je tweede standpunt, hierboven ge-quote. Ik vind namelijk dat het behoorlijk generaliserend en tevens ook vingerwijzend op mij overkomt. Alsof alle vakantiegangers verantwoordelijk zijn voor een 2e golf. Dat statement past mijn inziens ook niet bij je eerste, dat je geen discussie wil starten.

Waarom voel ik me aangesproken? Omdat mijn vrouw en ik dus inderdaad voornemens zijn de eerste week van september in Oostenrijk te vertoeven, met eigen auto. We hebben een hotel gereserveerd in het Stubaidal. Uiteraard houden we zowel de Nederlandse als de Oostenrijkse regelgeving in de gaten. Tot 22 augustus kunnen we per slot nog annuleren, kosteloos. Zolang de overheden in beide landen code geel aangeven, achten wij het veilig om te gaan. Uiteraard rekening houdend met de afstands- en mondkapjesplicht, daarnaast heb ik een corona-pakket in de auto met mondkapjes, handschoentjes en handgels. Ja, ook ik behoor tot de risicogroep. Qua leeftijd maar ook qua erfelijkheids dingetjes.

We gaan niet omdat we "zo nodig moeten en niet in Nederland kunnen/willen genieten", maar juist om even wat anders te ervaren. Als voorbeeld: In mei hebben we bijna €4000,- geïnvesteerd in nieuwe fietsen en inmiddels een kleine 800 km gefietst in ons mooie Nederland. Dus we kunnen en willen echt wel in eigen land genieten. In die Oostenrijk-week zullen we best wel eens een stad of dorp aandoen, maar het wandelen staat voor ons op nr 1. En zo druk is het in de bergen doorgaans niet, zeker niet in deze periode.

Er zullen ongetwijfeld besmette vakantiegangers terug komen, maar zullen die echt verantwoordelijk zijn voor een 2e golf? Als ik de vele demonstraties van de afgelopen tijd zie, waar de regels met voeten getreden worden, denk ik dat het wel meevalt. Ook op een gemiddelde dag als ik even snel in de stad loop en op de markt een kip haal (voor de BBQ), dan kan ik niet ontkennen dat ik me mateloos erger aan de mensen die zich niet aan de regels houden: Geen afstand houden, tegen de looproute inlopen, oudere mensen die ondanks de touwen en tape vlak naast je komen staan.

Ik ben het eens met het feit dat we ALLEN verantwoordelijk zijn en niet alleen de terugkerende vakantiegangers. Ik vermoed dat je een "andere" groep vakantiegangers bedoelt, maar dat haal ik niet uit je statement. Dit wilde ik toch even kwijt.
Gegroet, Marcel E

308SW Blue Lease Premium 1.2 PureT 130 eat8
Gris Artense + Lederen Premium zetels + stoelverwarming + Oris afneembare trekhaak + hulpveren + luxe kentekenplaten

Peugeot verleden:
308SW BlueHDI Premium 1.6 120pk, 11-2014/4-2018
rick
Moderator

Bericht door rick »

Voordat er weer op gereageerd gaat worden gaat dit op slot.
Ieder zijn eigen verantwoording, ieder zijn eigen mening en standpunt in deze.

Het Peugeot-meeting forum is niet de plek om te discussiëren over het doen en laten van personen in corona tijd.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Gesloten

Terug naar “Meetings en events”