Wat is een peugeot 108 waard

Welke uitvoering past het beste bij jou
Plaats reactie
Chris3008

Wat is een peugeot 108 waard

Bericht door Chris3008 »

Hallo Allemaal,

Ik heb me al voorgesteld. Naast een peugeot 3008 vti blok hebben wij ook een 2e auto destijds aangeschaft. Het is een peugeot 108 met een 1.0 vti blok. KM stand is nu 59000 km. Auto heeft net 4 nieuwe banden en zijn 60000km beurt gehad. Auto is schadevrij en is van binnen en buiten in zeer goede staat. Wij willen graag auto particulier verkopen. Hoe zouden jullie het doen via Marktplaats - autotrack - autoscout - gaspedaal. Wij hebben het al aan de handel aangeboden en er is een bod van 5250 euro gekomen. Auto's worden nu aangeboden tussen 5500 euro en 8500 euro.
Ik heb eigenlijk weinig ervaring met het onderhands verkopen. Hoe zouden jullie dit aanpakken.
Ik weet niet of zo'n onderwerp hier geplaatst mag worden. gr. chris
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Wat is een peugeot 108 waard

Bericht door Peugeot-5008 »

Een onderwerp plaatsen als dit heb ik geen moeite mee.

Als je om ervaringen vraagt, ik zou het persoonlijk nooit doen. Het is overigens leuk dat de auto een beurt heeft gehad en 4 nieuwe banden helaas zie je de totale kosten daarvan maar zelden terug in een hogere opbrengst van de wagen. Wellicht wel iets, maar nooit net hele bedrag.

Succes met de verkoop!
5008 GT-Line 1.2 THP 130PK EAT8 (kleur Noir Perla Nera)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (kleur Noir Perla Nera)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten?
Stuur mij een PM
mitchell

Bericht door mitchell »

Heb je snel geld nodig bied je auto aan een handelaar. Heb je tijd dan kan je iets meer verdienen als handels prijs. Het is namelijk vraag en aanbod succes met de verkoop van 108.
Doornekamp33

Bericht door Doornekamp33 »

In principe is de prijs die de gek er voor wil geven.
In de handel heb je een kleine zekerheid, "garantie" omdat je van een product een bepaalde levensduur mag verwachten, dit heb je niet als je een product particulier koopt dat drukt de prijs, of de verkoopprijzen in de handel omhoog.

Gezien het handelsbod van 5250 is dit ook ongeveer de prijs die je kunt verwachten, tenzij je er een "gek" voor vind die meer wilt geven, maar je kan er ook een hoop gezeur mee op de hals halen, dus wat is wijsheid.
Inruil is ook altijd leuk, krijg je meer lijkt het maar daar is al op gerekend met de vraagprijs.
Groet Peter
Plaats reactie

Terug naar “Aanschaftips (108)”