208 dakspoiler waait weg

Voor alles wat aan de buitenkant zit
elakke

208 dakspoiler waait weg

Berichtdoor elakke » 23 jul 2020, 16:23

Hallo,
Afgelopen dinsdag is op de snelweg het bovenste gedeelte van mijn dakspoiler er vanaf gewaaid. Een nieuwe kost € 326 (ongespoten en niet gemonteerd), totaal ca. € 525.
Diverse demontage bedrijven gebeld, komt blijkbaar vaker voor, zie het alleen nergens terug komen. Peugeot garages hebben het nog nooit gehoord...
Deze demontage bedrijven leveren alleen een complete achterklep van 250-400 zonder verzend kosten.
Iemand een idee waar ik zo'n spoiler zou kunnen kopen of van een andere auto af kan slopen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

PollieLeMans

Re: 208 dakspoiler waait weg

Berichtdoor PollieLeMans » 25 jul 2020, 12:10

Ik heb het al wel eens eerder gehoord dat de spoiler van het dak waait. Die van mij heb ik ook al wel eens even opnieuw moeten vastklikken op een paar punten.

Als dit bij mijn 208 zou gebeuren zou ik gelijk een goede reden hebben om er een mooie GTI spoiler op te zetten.
Kost misschien een lieve duit maar ziet er wel beter uit dan de ECO spoiler. Link voor de GTI spoiler: https://www.originalcarparts.nl/peugeot ... 1608385880

Andere optie is denk toch een klep met spoiler vinden en dan ophalen bij het demontage bedrijf. Scheelt je verzendkosten. Daarna spoiler eraf halen en op je eigen klep zetten en klep weer aanbieden op de 2e hands markt.
Of toch bij een peugeot garage de spoiler laten bestellen.

Terug naar “Exterieur (208)”