langzaam op zoek naar een 208

Welke uitvoering past het beste bij jou
Doornekamp33

Re: langzaam op zoek naar een 208

Bericht door Doornekamp33 »

Nou ja, gelijk met de 208 eigenlijk in 2012, de XY kwam iets later in het jaar volgens mij.

En Rick, kan het mis hebben, maar de XY heeft toch ook kunstof spatbord verbreders, en was die in het begin niet alleen in purple leverbaar.

Laatst gewijzigd door Doornekamp33 op 20 nov 2020, 21:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet Peter
GPL-Lion

Bericht door GPL-Lion »

rick schreef: 20 nov 2020, 15:03 vlgs mij is het obv de wielen en de grille geen Allure maar een XY

Kijk ook een naar het verzet in het achterscherm tov het portier. schadetje gehad???

Duidelijk een auto waarbij je niet alleen op je emoties moet afgaan....
dat die lijn niet helemaal klopte rechts achter was me ook al opgevallen.
wat is het verschil tussen een xy en allure ? dat is me nog niet helemaal duidelijk, de meeste xy's die ik zie zijn paars namelijk.
Cane schreef: 20 nov 2020, 19:03Download de app Finnik maar en toets het kenteken in, dan krijg je deze informatie.
ok. ik doe het meeste met de pc. en dan moet je betalen. zal de app eens gaan proberen, bedankt voor de tip.
Cane schreef: 20 nov 2020, 19:07 De achterbumper heeft ook een enorme kleurafwijking ten opzichte van de rest. Al hoeft dat niet te betekenen dat hij schade heeft gehad.
Heb eens een nieuwe witte 2008 geleverd gekregen met heel veel kleurafwijking in de bumpers.
kleurafwijking op plastic en metaaldelen zie ik wel vaker ja

ik vond het ook al wel een beetje een verdachte auto heel eerlijk. kort in nederland, waarom nu weer te koop idd ? als ik al was gaan kijken dan moeten ze me zeker de km stand kunnen gaan bewijzen en het aantal eigenaren. en de onderhoud historie uiteraard. denk dat het dan wel spaak was gaan spelen. maar kwa auto , uitvoering en kleur kon ie me wel bevallen denk ik . maar ik vind het gewoon teveel geld om er straks evt bedrogen mee uit te komen als diverse problemen kunnen gaan opspelen.
ik ben ook wel een beetje in duitsland aan t kijken. zo'n thp kwam ik ook in duitsland tegen met weinig kms. wat me wel opviel is dat in duitsland bijv een 1.2 allure redelijk zeldzaam is. ik heb in mijn 206 climate dus dat is iets wat ik zeker niet meer wil gaan missen.

maar zoals gezegd. heb zeker geen haast erbij. heb ook wel eens gezegd dat ik zo lang met de 206 doorrijd tot ie uit mekaar valt, maar denk dat ik dat weer niet ga redden :mrgreen:
GPL-Lion

Bericht door GPL-Lion »

Doornekamp33 schreef: 20 nov 2020, 21:34 Nou ja, gelijk met de 208 eigenlijk in 2012, de XY kwam iets later volgens mij.
volgens mij idd wel ja.
rick
Moderator

Bericht door rick »

Doornekamp33 schreef: 20 nov 2020, 21:34 ....En Rick, kan het mis hebben, maar de XY heeft toch ook kunstof spatbord verbreders, en was die in het begin niet alleen in purple leverbaar.
Klopt helemaal ja, dat was eigenlijk een luxe GTI met iets minder vermogen.

Nu wordt het alleen nog maar een nog vagere auto, waar je vanaf moet blijven ;)
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
2008 GT-line 130
Plaats reactie

Terug naar “Aanschaftips (208)”