Hallo allemaal sondskort heb ik een peugeot 2008 uit 2017 en merk dat de bluetooth nogal traag werkt en mensen klagen over veel ruis op de achtergrond tojdens het bellen. daarnaast heb ik ook geen android auto. de auto is al geupdate en beoordeld alles zou het goed moeten doen maarja..
nu vroeg ik mij af is er eventueel een media systeem die ik kan kopen ter vervanging van het standaard systeem? waardoor alles wel werkt inc android auto?
Bluetooth
- Rick
- Moderator
Re: Bluetooth
Android auto is pas beschikbaar op het nieuwere navi systeem NAC. Heb je nog een smeg dan is dat niet mogelijk.
Staat er de laatste update op dan vermoed ik dat je er weinig aan de bluetooth kan veranderen
Welkom op het forum
Wil je een even voorstellen topic aanmaken?
Staat er de laatste update op dan vermoed ik dat je er weinig aan de bluetooth kan veranderen
Welkom op het forum
Wil je een even voorstellen topic aanmaken?
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
e-208 GT 136
308sw GT 205 facelift
e-208 GT 136
-
Android auto is wel mogelijk op de smeg. Alleen dan wel met aftermarket spullen. Er is een bedrijf in Zwolle die dat professioneel kan inbouwen eventueel.
Peugeot 308 T9 GT Line 1.2 Puretech 130pk / 230nm
- Blue Magnetic
- 18" Saphir Noir (Zomerset)
- 17" Rubis Matt (Winterset)
Peugeot E2008 GT 50kwh 136pk / 260nm
- Gris Artense
- 18" Bund (Zomerset)
- 17" Salamanca (Winterset)
- Blue Magnetic
- 18" Saphir Noir (Zomerset)
- 17" Rubis Matt (Winterset)
Peugeot E2008 GT 50kwh 136pk / 260nm
- Gris Artense
- 18" Bund (Zomerset)
- 17" Salamanca (Winterset)
- Peugeot-5008
- Beheerder
Denk dat Rick bedoeld dat het via de officiele weg niet kan (smeg indersteund dat simpelweg niet) en dat je dan inderdaad op aftermarket bent aangewezen.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)
Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)
Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
- Rick
- Moderator
Klopt
Ts schijft dat ie het niet heeft op zijn systeem.
En dat is ook niet mogelijk OP zijn systeem (smeg) dmv even een update of activatie etc
Eraan hangen kan altijd, maar daar doelde ts zoals gezegd niet op.
Ts schijft dat ie het niet heeft op zijn systeem.
En dat is ook niet mogelijk OP zijn systeem (smeg) dmv even een update of activatie etc
Eraan hangen kan altijd, maar daar doelde ts zoals gezegd niet op.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
e-208 GT 136
308sw GT 205 facelift
e-208 GT 136
- Doornekamp33
IDD Rick, TS bedoelt dat zeker niet, wel of die hem.kan vervangen en dat kan.
Je kan bij de chinese vrienden wel een vervanging vinden voor de smeg die kan gaan werken in je wagen.
MAAR, ja een grote maar idd, het blijft gokken of het goed werkt, goed blijft werken en makkelijk te installeren is, is een klusje om uit te zoeken en een garantie is vaak stoep garantie, dus ik zou er van wegblijven.

Je kan bij de chinese vrienden wel een vervanging vinden voor de smeg die kan gaan werken in je wagen.
MAAR, ja een grote maar idd, het blijft gokken of het goed werkt, goed blijft werken en makkelijk te installeren is, is een klusje om uit te zoeken en een garantie is vaak stoep garantie, dus ik zou er van wegblijven.
Groet Peter