Vocht passagierskant
-
Vocht passagierskant
Hallo,
Heb vochtproblemen met mijn 308 uit 2008.
Onder de mat van de passagierskant is het kletsnat. Nu wil ik even de afvoergoten checken, maar ik kan deze niet traceren. Heeft iemand tips?
Heb vochtproblemen met mijn 308 uit 2008.
Onder de mat van de passagierskant is het kletsnat. Nu wil ik even de afvoergoten checken, maar ik kan deze niet traceren. Heeft iemand tips?
- Rick
- Moderator
Re: Vocht passagierskant
Wat bedoel je met afvoer goten?
Kans is ook aanwezig dat de lekbak van het airco systeem lek is of het afvoerbuisje daarvan verstopt is en het condenswater is.
Kans is ook aanwezig dat de lekbak van het airco systeem lek is of het afvoerbuisje daarvan verstopt is en het condenswater is.
308cc Feline 156
308sw GT 205 facelift
e-208 GT 136
308sw GT 205 facelift
e-208 GT 136
-
Bedoel de afvoer van het water. Ben er inmiddels achter dat dit bij de paravan zit, maar daar zit het probleem niet.
Zou misschien kunnen liggen aan een los aircoslangetje? Iemand enig idee waar die precies zou kunne zitten bij de passagiersstoel?
Zou misschien kunnen liggen aan een los aircoslangetje? Iemand enig idee waar die precies zou kunne zitten bij de passagiersstoel?
-
Auto inmiddels naar de garage gebracht. Blijkt dar er een draadje bij het achterlicht dubbel zat, waardoor er water binnen kwam.
Inmiddels hebben ze er 20 liter water uit gepompt, en staat de auto nu te drogen in de werkplaats...
Inmiddels hebben ze er 20 liter water uit gepompt, en staat de auto nu te drogen in de werkplaats...
- everskevin
20 liter. Nondeju , je zou zelf bijna verdrinken . 

Wachtend op E-2008 GT Pack gris artense
- Peugeot-5008
- Beheerder
20 liter lijkt mij wel heel erg veel....
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)
Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)
Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
-
20 lt is idd veel, maar als je bedenkt dat er onder de bekleding nog een ruimte is van een aantal cm dan snap ie het. Gelukkig is het nu droog
- Peugeot-5008
- Beheerder
Als ik weet dat ik daar nog 20 flessen frisdrank kan vervoeren.
Handig de volgende keer in Duitsland als ik mn auto aflaad met boodschappen.
Fijn dat het opgelost is.
Handig de volgende keer in Duitsland als ik mn auto aflaad met boodschappen.

Fijn dat het opgelost is.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)