Olie lekkage peugeot 207 16v

Voor alle techniek die niet onder de motorkap zit
Plaats reactie
Engin

Olie lekkage peugeot 207 16v

Bericht door Engin »

Beste mensen,
Ik heb een tijdje last van olie druppels op de parkerlaats. Oliekleppendekel is vervangen, krukaskeerring is vervangen. Hij druppelt nog steeds. Waar kan het aan liggen. Ik heb een foto van de onderkant van de motor bijgevoed. Ik weet niet waar ik het zoeken moet.

Gr. Engin
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Peugeot-5008
Beheerder

Re: Olie lekkage peugeot 207 16v

Bericht door Peugeot-5008 »

Ik kan je helaas niet helpen.

Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast.
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)

Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
dasouth

Bericht door dasouth »

Olie valt naar onder en vliegt naar achter.
Kijk eens net boven de airco compressor..
Ben je zeker dat het nog lekt of kunnen het restanten zijn?
Engin

Bericht door Engin »

Hoi, bedankt voor je reactie. Dan moet er heel veel gelekt zijn, wil het restanten zijn denk ik. Je kan best gelijk hebben, moeilijk om in te schatten. Als ik de auto iets op een helling parkeer, dan druppelt het sneller, dan als ik hem normaal parkeer.
Cobus

Bericht door Cobus »

lekt hij niet op de koppakking aan de distributie zijde.
Volgens mij komt dit nog wel eens voor bij dit type motorblok.
Plaats reactie

Terug naar “Technisch (207)”