Hoi,
Zojuist me aangemeld op dit forum.
Momenteel rij ik al jaren zonder enkele problemen in een Citroen c1'tje met veel plezier.
Echter is er gezinsuitbreiding gekomen, waardoor ik nu toch iets meer ruimte wil hebben.
Aangezien ik als verpleegkundige in de wijk werk ben ik wel heel blij met een wat kleinere auto, zodat ik nergens parkeerproblemen heb.
Nu heb ik een Peugeot 208 Blue Lease executive 1.2 puretech 82 op het oog met 46.000 km op de teller. Bouwjaar 2017. Voor zover ik kan zien een luxere uitvoering (navi, parkeersensoren, bluetooth, bekerhouder etc.
Wat zijn jullie ervaringen met deze auto? Wat ik zelf al heb gelezen is dat het stuur vrij klein is en dit voor sommige een enorm minpunt is. Hoe kijken jullie hier naar? En wat zijn verdere eventuele minpunten?
Ik wil bewust dus geen grote auto, ondanks een kind. Als er maar een kinderwagen achterin past en fatsoenlijk een zitje. Ik red me nu ook wel in de Citroën c1, maar het is vaak net wat te veel gedoe.
graag jullie ervaringen, Peugeot 208
-
- Peugeot Newbie
- Peugeot-5008
- Eigenaar en Beheerder
- Like! Gegeven!: 15 keren
- Like! Gekregen: 46 keren
Re: graag jullie ervaringen, Peugeot 208
Mijn vrouw heeft hetzelfde model, met dezelfde motor. Is er erg content mee en voldoet prima aan je eisen.
Het stuur is net zo groot als in een 208/2008/308/3008/508/5008 van de laatste jaren. Als je saar eenmaal aan bent gewend wil je niets anders meer.
Let even op of de riem al is vervangen van de wagen. Hij is tenslotte al 7 jaar oud.
Heb je een linkje naar de wagen?
Het stuur is net zo groot als in een 208/2008/308/3008/508/5008 van de laatste jaren. Als je saar eenmaal aan bent gewend wil je niets anders meer.
Let even op of de riem al is vervangen van de wagen. Hij is tenslotte al 7 jaar oud.
Heb je een linkje naar de wagen?
3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)
Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
208 Allure 1.2 THP 82 PK (Noir Perla Nera, extra optie: Getinte ramen)
In bestelling: e-208II GT (Blue vertigo, extra opties: Black Diamond afwerking, glazen dak)
Problemen met uw multimediasysteem of goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
-
- Peugeot Newbie
Re: graag jullie ervaringen, Peugeot 208
Fijn dat hij goed bevalt! Helaas geen link, aangezien hij net binnen is en nog op de site moet. Ik heb mijn vorige auto ook van deze garage en dit voelt zeker goed. Ik ga wel zeker vragen of de riem is vervangen.