Radio navigatie maakt geluid van kapotte dvd en start niet op

Aanwezig in de 308 (2012-2013), 508 (2009-2014), 3008 en 5008 (beide 2012-2016)
Plaats reactie
Frank_V
Peugeot Newbie

Radio navigatie maakt geluid van kapotte dvd en start niet op

Bericht door Frank_V »

Hi ik heb een Peugeot 5008 uit 2014. Hij heeft een radio/navigatiesysteem met opklapbaar scherm. Het probleem is dat momenteel als ik de auto start het scherm wel open klapt, maar het systeem niet verder opstart. Hij blijft een "zoemend" geluid maken, als een CD/DVD die niet goed gelezen kan worden. Dit geluid blijft doorgaan, ook als het contact uit staat. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn of die ook dit probleem heeft gehad? Bij de dealer gaven ze even snel een rekensommetje van +/- eur 120 diagnose kosten. Indien de unit opgestuurd moet worden ongeveer eur 600, vervangen 1300 euro! Schrok ik best wel van.... Kan iemand hier me misschien verder helpen? Mocht dit topic al elders op het forum staan hoor ik het graag.

Alvast bedankt
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder
Like! Gegeven!: 49 keren
Like! Gekregen: 124 keren

Re: Radio navigatie maakt geluid van kapotte dvd en start niet op

Bericht door Peugeot-5008 »

Begint met overlijden.
Even contact opnemen met KMS Apeldoorn.

Overigens welkom op het forum en leuk dat je ons hebt gevonden. Zou je nog wel even de forumregels willen volgen en jezelf voor willen stellen op de daarvoor bestemde plaats? Vertel daar, naast iets over jezelf, ook iets over je Peugeot. Denk daarbij bijvoorbeeld aan motorisatie, brandstof, uitvoering, luxeniveau etc etc en wellicht ook een stukje verleden wat je nog meer hebt gereden. Dat helpt bij het beantwoorden van vragen, nu én in de toekomst, en we weten wie we voor ons hebben. Dank je wel alvast.
Prive: 3008 GT Pack Business HYbrid 225PK 1.6 EAT8 (Noir Perla Nera, extra opties: Afneembare trekhaak, Panoramadak, Alcantara Comfort stoelen)
Prive: e-2008 GT Pack 136 PK (Blue Vertigo, afneembare trekhaak)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK (Gris Artense, extra optie: Getinte ramen, 18" Bund velgen, alu stootlijsten)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
Plaats reactie

Terug naar “Multimedia systeem (RT6) met HERE navigatie (eMyWay / WipNav+) zonder touchscreen”