Dat als ie affikt hij dagwaarde krijgt
Alsof een verzekering bij brand nooit onderzoek laat doen naar oorzaak en onderhoudshistorie etc
Uitlaatgaslucht in auto
- Rick
- Moderator
- Like! Gegeven!: 125 keren
- Like! Gekregen: 184 keren
Re: Uitlaatgaslucht in auto
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
-
- Peugeot Freak
- Like! Gekregen: 12 keren
Re: Uitlaatgaslucht in auto
Wil de boel afbranden, moet het wel gigantisch heet worden. En dat wordt het niet.
Ik zou het laten maken, want wegkijken heeft geen zin.
Heeft de dealer geen fotos gemaakt van hoe ernstig het is?
Als je de pakkingen vakkundig laat herstellen dan ben je er voorlopig weer (pak m beet) 8 jaar vanaf.
Vanaf dit punt kan het alleen maar erger worden. Als je lang genoeg wacht, trekt de aluminium behuizing waar het oliefilter in zit krom en dan heb je aan een setje pakkingen niet genoeg.
Maargoed, ik kan (en wil ook) niet in iedereens portemonnee kijken. Persoonlijk vind ik de kosten redelijk meevallen. Je moet nagaan dat het een langetermijn investering is: je geeft het in 1 klap uit, maar je hebt er veel langer profijt van.
Denk ook ergens dat ze wel een rekenfout gemaakt hebben. Eigenlijk hoort bij deze reparatie ook de uitlaatspruitstukpakking vervangen te worden. Redelijk kostbaar stuk.
Als je ja zegt tegen de reparatie, betaal dan meteen voor 3-4L koelvloeistof. Dit loopt namelijk ook door die behuizing heen. Koelsysteem aftappen is een must bij deze reparatie.
Ik zou het laten maken, want wegkijken heeft geen zin.
Heeft de dealer geen fotos gemaakt van hoe ernstig het is?
Als je de pakkingen vakkundig laat herstellen dan ben je er voorlopig weer (pak m beet) 8 jaar vanaf.
Vanaf dit punt kan het alleen maar erger worden. Als je lang genoeg wacht, trekt de aluminium behuizing waar het oliefilter in zit krom en dan heb je aan een setje pakkingen niet genoeg.
Maargoed, ik kan (en wil ook) niet in iedereens portemonnee kijken. Persoonlijk vind ik de kosten redelijk meevallen. Je moet nagaan dat het een langetermijn investering is: je geeft het in 1 klap uit, maar je hebt er veel langer profijt van.
Denk ook ergens dat ze wel een rekenfout gemaakt hebben. Eigenlijk hoort bij deze reparatie ook de uitlaatspruitstukpakking vervangen te worden. Redelijk kostbaar stuk.
Als je ja zegt tegen de reparatie, betaal dan meteen voor 3-4L koelvloeistof. Dit loopt namelijk ook door die behuizing heen. Koelsysteem aftappen is een must bij deze reparatie.
307 SW Premium 2007 Gris Fer 1.6 16V - 302k km and counting!
Voor alle radio/navigatie/telefoon problemen of updates kun je bij mij terecht!
Voor alle radio/navigatie/telefoon problemen of updates kun je bij mij terecht!